Eşimin arkadaşından hoşlanıyorum sizce bu çok mu kötü?

Eşim 1 70 boyunda şeyi de çok büyük değil ama arkadaşı 1 85 boyunda sarışın mavi gözlü ses tonu bile çok erkeksiii🤩🤩

Eşimin arkadaşından hoşlanıyorum sizce bu çok mu kötü?
Cevapla