Kasımda 24 yaş olcam
Hep yaşıtlarım evlendi bu duruma göre benim kaç sene daha bekar olmam normal?
Kasımda 24 yaş olcam
Hep yaşıtlarım evlendi bu duruma göre benim kaç sene daha bekar olmam normal?
Moralini bozmak istemem ama artık Evlenmek bu devirde kolay değil maalesef.
Her şey maddiyata dönmüş. Rabb'im hayırlı insanlarla karşılaştırsın
Cevap
4Cevap
bence salla gitsin evlenirsin bir gün
Ben 25, evli değilim. Al yaşıtlarının hepsi evli değil. Artık normal dfgdg
Öyle deme
Yuh 24 erken panik yapma. Ayrıca evlenmek zorunda da değilsin.
Sen kaç yaşındasın
23
Bende 23 kasımda tam 24 üm ama
Evlenmek zorunda değilsin kaç sene daha bekar olmam normal deme 100 yaşına da gelsen bekar olman normaldir.
Sen 2001 o zaman
Evet
Anladım
Hangi şehirde sin
Benm yaşıtlarım ikinciye evlendi😂
26 olan arkadaş. Boşandı 1998 li olan
Soruna gelirsek birini çok sevmeden sırf evde kalmamak için evlenme. Mutsuz olursun.
Biliyorum o kadar aklımı yitirmedim canım
Ama seni daha önceden görmüşüm sitede
Üniversite oluyorsan bekar olman normal ben boş vakit bulamıyorum o yüzden
Olabilir sene de bir uğrayıp gidiyorum☺️
Xx aryaxx nicki yok muydu sende eskiden Master hesap
Yok hiç o kadar durmadım burada
Kaç yaşındasın Antep mi sen
Yaşım doğru adana
Meslek ne senin
Kardeş tanışmıyoz kabul et 😂çalışmıyom
İyi bende öyle
daha küçüksün ne bu evlenme merakı
Merakım yok ki sordum
he sori oyle anlasıldı
Sen 2004 mü
evet, sen bende engelli gozukuyon agahahs
Nerden biliyorsun
engellediginiz veya engellendiginiz uye yorumu yazıyor, ne yazdıgın da yorumlaya tıklayınca gozukuyor
Onu bende biliyorum sen engel attın için atmıştım
Bende
biliyosan ne soruyorsun neyse sen kimsin ahahah
Boş ver ya evli olmayan biri işte çok detaya girme
off evlilerle bir munasebetim yok, nickini soyler misin bir kelimeyi en azından
r
ahssjuaus reis mi?
Ya boş ver zaten engel attın
zaten kaldırmak gibi bir niyetim yok, hak ettissindir atmısımdır 🤚🏻
Hak etmedim de neyse
yorum yapamıcam ortada engel var sonucta
20 yaş mısın hangi şehirde sin
he 20 hayırdır
Hiç
Cocuksunuz olm daha 24 ne la
Sen 35 misin
Ben 28 yaşında olucam bekarım
Sen 1996 lı mısın
Evet 1996lıyım
34 yaşındayım bekarım mutluyum
Vaktini iyi değerlendiryorsun
Nasip bu işler daha küçüksün
Sen 25 misin
1999 o zaman
Hangi ay
Akrep burcu mu
Bende akrep
Knk artik 35 evlilk yasi
Kadın da mı o yaş
E yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?