Çocukken inandığınız en saçma şey neydi? 5-6 yaşlarındaydım dedem çay içersem polisin beni gelip götüreceğine inandırmıştı 🤣

Çocukken inandığınız en saçma şey neydi? 5-6 yaşlarındaydım dedem çay içersem polisin beni gelip götüreceğine inandırmıştı 🤣

allah herkesin evine kuran koyuyo sanıyordum. kediler tırnağıyla kesip yavrusunu çıkarıyor sanıyordum. kadınlar ve erkekler aynı tuvalete giriyor sanıyordum ayrı olduğunu bilmiyordum
bi de anneme ben nasıl oldum deyince seni Allah yarattı dedi bende allah tavanda bizim tavanda yasiyo annemler "allaahhh biz bi çocuk istiyoz" dedi sandım Allah'a hemen veriyorum bekleyin dedi ve beni tavandan verdi sandım allahin yaninda yaşıyordum annemler beni isteyene kadar sandim dkdjdjdjdj
zeytin kabugu elma kabugu ya da erik gibi cekirdek kabuklarini yuttugum zaman ben su ictikce icimden bir agac cikacagina inaniyordum cevrem oyle olur demislerdi ben o yzuden hic bir sey yemiyordum
Cevap
7Cevap
ben bulutların gerçek olduğunu sanardım.
gerçek değiller mi 🤔
Çocukluk dönemimden aklımda kalan bir şey yok nedense gadası
Annem yalan söylersem ağzımdan kocaman bir yılanın çıkıp beni yiyeceğini söylemişti inanmıştım çocukluğum bu yüzden dürüstlükle geçti sjsjs
Ben hep doğruyu söylerdim. 🤣 Kırdığıma kırdım kırmadığıma kırmadım derdim. O yüzden abimle benim dediğim celistiginde benim dediğimin doğru olduğu söylenirdi. 🤣
Tuvalete sol ayakla girmezsem akşam kardeşim cinlerin gelip benimle mokoko yapacağı KXJXJDDJDJJ
Şimdi gelsinler de zkeyim hepsini MXJXJSJSSNN
o kadar iddialı çağırma bence 🤣 bir gece ansızın gelmesinler 🤣
Ya lütfen gelsinler de tertemiz zkeyim kanka Jzxjbxzsnzjzbzbz
bak metafiziğe kafa tutulmaz yapma bak 🤣
Metafizigin bana dssagi yetmez ustaa rahata kal senn
hep iyilerin kazandığı sanmak. iyi biri olursan tüm kötüleri yenceğine inanırdım. neyseki hayat gerçekleri öğretiyor
öyle olmuyor maalesef :D öyle toz pembe değil hayat
🥺
Noel Baba’ların gerçekten var olduğuna ve hediye getirdiğine inanıyordum, baya da uzun sürdü bu inanmam)
hediye geliyor muydu bari 🤣
Geliyordu tabiki, o yüzden inanıyordum) babam baya çaba sarf ediyordu inanmam için, camları açık bırakmalar falan ..
Kimin aklına gelirdi noel babanın baban olacağı 🤣
“Acı” gerçeği sonradan öğrenmiş olduk işte ve büyüdük)
nasıl öğrendin peki onu da söyle bari 🤣
Komşu çocuklarından öğrendim, hiç masum çocukluk yaşamamışlar)
vay vicdansızlar saçlarını çekseydin
Yemeğimi bitirmezsem palyaçolar beni kaçırmaya gəlir zannediyordum. Palyaçolardan hala nefret ediyorum.
kalbimi kırdın şimdi 🙄
Hahah bayağı təsadüf.
kesin öyledir 😒
😸.
kolanin zarari yuzunden icmeyeyim diye annem icinde fare kani var diyodu iste, hala gercek mi yalan mi cozemedim
İçinden fare çıkmış diyorlardı gene de içiyordum :D doğruluğu hakkında kesin bir bilgi yok
icmeye devam o zaman 😂
dur bir bardak doldurayım o zaman kendime :D
afiyet olsunn
mersi ☺️
Kadınlar belli bir yaşa gelince hamile oluyorlar sanıyordum😅
kendi kendilerine mi 🤔
Kahve içersem kararabileceğime pişmaniye yersem kıllanacağima jzjxjdjzjxnd😄
Ne çekmişin be 🤣 kim dedi sana bunları 🤔
Anneannem amcam😢
Dedem de çay içersem beni polislerin alıp götüreceğine inandırmisti 😱
Jshxuejzhdushs😂😂😂
Bulutların Allah olduğunu zannediyordum akskdkfkflflfkvlvl
şirk mi koştun münafık :O
Tövbeee masum bir melaikeydim ben 👼
sen mi yılan :o
https://www.youtube.com/watch?v=IuvTlmFd8kw
Aaaa incitiyorsun beni ajajsjsjsjsjdkfkf
İftarda karpuz yerken kuzenim yuttum demişti sonra aaa karpuz ağacı büyicek dediler tüm kuzenler bir süre buna inandık 🤦🏼♀️
Doğa üstü güçler.23 yaşına geldim hâlâ inanıyorum. Hayatta monoton yaşantıdan fazlası var olmalı bence. Sadece insanlar umutsuz ve inançsız.
Telefondan yanlışlıkla birini aramıştım. Herkes seni jandarmaya şikayet ettik, gelip alacak seni demişlerdi. Bende hüngür hüngür ağlayıp, saklanmıştım
Evlendiğimiz zaman kocamla normal yatarak uyurken çocuğun olduğunu ve karnımızı keserek çıkardıklarını sanıyordum ahahahahha
Cinlere inanıyordum kanka
3 harfli diyeceğin oğlum anarsan gelirler :o
Hep anıyorum gelmıyorlar lan çünkü yoklar 😂
lan bir gün gelip dürterler bak :o
Büyüyünce her şey güzel olacak sanıyordum.
olmadı mı 🤔
Allah yukarda dendiği için bulutları Allah sanıyordum bende.
İnsanların bana dil çıkarmasını beddua ediyor zannederdim ağlardım
Ben saçma biseye inanmam
öpüşerek hamile kalınması
Erkek kardeşim büyüdüğünde abim olacak sanırdım
Din galiba
Noel baba 🫤
Öcüler gercektir
yagmur yagdiginda allahin agladina inaniyodum
Kırk haramilerin gerçek olduğuna
Sırınler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?