Çocukken İnandığınız en saçma şey nedir?
- Bebekleri leylekler getirir.. 😅
- Bebeği hastaneden gidip alıyoruz.. 😂
- Yemeğini yemezsen köpekler seni ısırır.. 🤣🤣

Çocukken İnandığınız en saçma şey nedir?

Karpuz çekirdeğini ya da zeytin çekirdeğini yutarsak karnımızdan ağaç çıkar derlerdi ve inanırdık.
Kış aylarında Bozacılar gece satışa çıkar, Booozaaaaaa diye bağırırlardı. Annem de bizi korkutur, uyumazsanız bu Bağıranlar çocukları kaçırıyor der yorganın altına girerdik.
En saçmasıda şu idi. Yaşça senden büyüğüm. Bizim zamanımızda Fotoromanlar, çizgi romanlar olurdu. Tommix, Süperman, Ten ten, Conan, Texas, Zagor, Kızılmaske gibi yayınlar vardı. O zaman TV kültürü yoktu.
Çocukluk işte Süperman oradan oraya uçar ya. Bizde onun gibi gizli bir gücümüz olsun uçmayı hayal ederdim. Bir tane gazete Süperman e yer vermiş karikatür çizmiş.
Mahşer olmuş insanlar Sırat köprüsü den düşüyor ve cehenneme gidiyor. Ama Süperman uçup Cennete gidiyor. Keşke ben de böyle olsam derdim. Hatta çocukluk işte Sırat köprüsü ip sanırdım, ipin üzerinde sirktekiker gibi yürümeye çalışırdım. Sözüm ona Sırat köprüsünden düşmeden geçeceğim 😅😅
Çocukluk işte. Hayal gücü bitmez.
😂😂
Ediz Hun=Edison 😂
Koyun pisliği=zeytin 😂
Örnekler daha da genişletilebilir 😂
Zeytin de koptum.. 🤣🤣
Rica ederim.. 😊
Televizyonda izlediğim kişiler nasıl olur da orada görünüyor? diye düşünürdüm. Sanırım televizyonu söküyoruz insanları içine koyuyoruz sonra da tekrar söktüğümüz kısmı tamir edince insanlar görünüyor diye düşünürdüm. Çok saçma ama çocukluk işte... Muhtemelen daha bir sürü şey vardır da aklıma ilk bu geldi.
Kahkaha attım şu an buna.. 😂😂
küçükken kadın ve erkekler tuvaletinin ayrı olduğunu bilmiyordum. kimse bana ayrı olduğunu söylemedi. ilkokula giderken neden iki tane tuvalet var diye sorgulayip erkekler tuvaletine giriyordum. (eski olduğu için kız erkek yazmiyordu)
Cevap
24Cevap
Ben bulutları canlı zannederdim meğer canlı değilmiş.. o yağmur da göz yaşı değilmiş :D dalga geçmeyin...
😅😅
:D :D
Uçak geçerken elsallayip bağırıp babama selam söyle dediğimde uzaktaki babama gerçekten selam götürdüğünü sanmam sanırım biri beni büyük kandırmış
Kötü bir durum.. 🥺
Babam" Seni yetimhaneden aldik."derdi bnde yolda geçen herkesi, "Anne babam olabilir mi acaba bunlar?"diye düşünürdüm 😅
😂😂
Annem tırnaklarınızı yerseniz ağaç olursunuz derdi. Ağaçları hep tırnak yiyen insan zannederdim 😂
Yok artık. 🤣🤣🤣
Valla öyle. Tabii şimdi sen benim kim olduğumu bilemedin 🤣
Kimsiniz.. 🤔
Didişmeyi özlemedin mi. Ama şu an değil. Geç saat oldu 😂
Aaa geri mi geldin. 😂😂
Ölünce başka birisi olarak doğacağımı zannediyordum 😂😂
😂😂
Herkesin iyiyi biri olduğunu ve hep benim iyiyiliğimi düşünürdüm
Keşke öyle masum olsaydı..
Kahve içersen zenci yani eski adıyla Arap olursun 😅
😂🤣🤣
Güneş ben nereye gitsem oraya gidiyor, beni takip ediyor derdim. 😅
😂😂
büyünce herseyin daha mütis olacagiydi bk gibi oldu bilsem cocuk kalirdim 😀
Keşke hep çocuk kalsaydık..
kalamadik 😀
maalesef..
Aç ağzını uçak geliyor demeleri
Bak söz dinlemez sen polis amcalar kızar demeleri
Aynen bir de onlar vardı.. 😂😂
Haha 😂 biz neler yaşamışız böyle 😂
Hiç sorma şimdiki çocuklara söylesen hayatta inanmazlar.. 😂😂
Haha devir değişti artık şimdi yemezsen tableti alamazsın diyorum 😂
Ay o tabletler yok mu o tabletler. 😂 Dünya ile bağlantılarını koparıyorlar.. 😂😂
Aynen öyle 👍 hem iyi bir kurtarıcı oluyor ama bir okadar da dünyayla bağını koparıyorlar gözlerini yoruyorlar
Aynen öyle canım..
👍👍🥰❤️🥰❤️
o kadar cok var ki, yemek yemezsem gercekten gozleri cikar ve tabakta aglar saniyodum 🥹
😂😂
Ben 5 yaşıma kadar Gulyabani gerçek sanıyordum öyle korkutuyorlardı beni akşam yatmam için
😂😂
Tüplü televizyonlarda haber izlerken spikerlerin televizyonun içinde olduğunu zannetmek😂
😂😂
Uyanınca yüzünü yıkamazsan yüzüne şeytanlar işer
🤣🤣🤣
Fatma Girik filmlerini gerçek sanıp ağlamaktan helak oluyordum. 🥲
Hâlâ aklıma geldikçe ağlıyorum, o filmlerin gerçek olmadığına beni hiçbir güç inandıramaz.
Dişim çıktığında yastığımın altına o bozuklukların diş perileri tarafından yerleştirildiği.
Jurassic Park filmi yüzünden "evin karşısındaki ormanda dinozorlar var kesin" diye düşünürdüm 😄
Cüney Tarkın
Tarkan filmini şarkıcı olan Tarkan sanıyordum
Stv deki sırlar dünyasındaki dedeyi Allah zannediyordum
Bazı nesnelerin sihirli olacağına inanmak onlardan beklentilerin olması :D
El ayak başlayınca annen baban ölür falan çocukluğumun kabusu 😂
Annemin arkadaşının bana iğne yapacağını sanıyordum
Yemek yemezsem tabaktaki kalanların ağlayacağı SSNSSNSMKSZNZS
Saçmalıklar İşteee
takvimde 1994 yılını bariz bir şekilde hatırlıyorum , yıl , sene ne demek hiç haberim yoktu o sayılar sabit sıradan birer rakam diye aklıma yer etmişti
Televizyonun içerisinde birilerinin yaşadığını zannediyordum.. Öyle olmadığını öğrenince üzülmüştüm..
Bi arkadaşim vardi bahcelerinde oyun oynardik bi yer vardi biliyor musun burdan Barbie diyarina gidebiliyoruz diyordu bide halida Barbie deki 12 Prenses Serisi dansini halida yapiyordum bi sey olmuyordu sonra buyudukce bKti hayat cok sıkici
Bizim hocayı Allah sanardım
Allah iyiliğini versin. 😂😂 Tövbe yarabbim.. 😂
😄😄😄
NZznzvzvzgzbHzhzzhhz patladım aswwqqJZZBGZHZBZZ
Herkesin iyi insan olduğu
Keşke öyle olsaydı..
Antalya konyaaltini konyanin saniyordum 😂
🤣🤣
Gök gürleyince Allah kızıyor sanıyordum
😂😂
Diziler canlı çekiliyor sanıyordum
Allah camide yaşıyor zannediyodum ashhs
😂😂
Şirinleri bir gün görebileceğimi 😂
😂😂
Kuzenim şaka olsun diye beni kandırmak için ben allahı gördüm dedi ve 5. sınıfa kadar kuzenim allahı gördü diye hava attım. Mallığımı sorgulamayın.
Allah bize kizdg içn gök gürler şimşek çakar sanardm melekler aglaynca da yağmur yagio sanardm
akşam ezanı okunmadan eve girmezsem korkutucu şeyler görürüm.
Ayın bizi takip ettiği
Bulutlarda oturabilecegimi sanardim
Beni leylekler getirdi sanıyordum
Radyo'nun içindeki konuşan küçük adamlar
bademcikler maviydi bana göre sjsjs
Selana gome türk sanıyordum ben
Ben yürüdükçe ay da benimle gidiyor sanırdım 😇
Çocuk kendiliğinden geliyor sanardım
Atatürk'ü allah sanıyordum
Beyaz bulutların üzerinde oturulabilir sanıyordum ve dondurma gibi yendiğini düşünüyordum
Eskişehiri eski büskü bir yer sanardım
Kara kuş.
İslam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?