1 yılBen dindar bir Hristiyanım düzenli olarak pazar günleri Churchome da Judah Smith papazını dinlerim günlük rehberlik duaları dinlerim her gün İncil okurum her çarşamba günü churchome da kilise ev sahipleriyle zoom programı üzerinden görüntülü konuşarak dua ederiz
0109 Yorumla
Soran1 yılİnançlı olmak iyidir bence herkesin tanrısı aynı aslında. Sadece farklı yönelimler. Ben islamiyete daha çok ilgiliyim elimden geldikçe yönelip yaşamaya çalışıyorum. Sözde din kuramı değilde gerçekten onu yaşamaya çalışmak. İnsanlar üzerinden hiçbir dini yargılamıyorum. Din inanç düzen dua şükür güzel şeyler.
- 1 yıl
Herkesin tanrısı aynı değil İslamiyet'in tanrısı mekkedeki put el-ilah (ay tanrısı) ayrıca Müslüman olabilmen için Arap olman lazım Arap değilsen Müslüman olamazsın Müslümanlık dinine bilmeden iman ediliyor ilk evrensel din Hristiyanlıktır Yeni Ahit İncil'dir Türk Irkındaysan istesende müslüman olamazsın Muhammed'in Türklere söylediği hadisler var Araplarla Türkler savaşmadığı sürece kıyamet kopmayacak diyor İncil'e göre Muhammed sahte bir elçi çünkü İsa'yı reddetti İsa'nın öğretilerini sunmadı İsa'nın tanrısal özelliğini reddetti Türkler Kuranın anlatımına göre yecüc mecüc Kuranın tanrısı Araplardan başkasıyla muhattap değil
Soran1 yılBen kuranı kerimi ve mealini tefsirini okuyorum. Türküm ve maalesef o ırkımı üstün tutma yer yer oluyor ama islamiyet incildeki veya ne bileyim yaşayan insanlar değildir. Dininizi güzel yaşamanız ne güzel ama hayalhanem sözler köşkü maksat114 gibi kanallar veya orada ilim olarak daha yüksek ve bilimsel olarakda soruları yanıtlayacak güzel insanlar var dışlama yapmadan araştırmak iyidir katolikseniz bilemem genelde bencil ve kırıcı konusuyorlar. Tabi her müslümanda çok iyi değil ama islamiyetin kendisi güzel. Hz isa benimde peygamberim ondan diyorum zaten hepizin inancı çakışıyor. Ben islamı yaşamayı seviyorum şuanda bende kendimi geliştiriyorum. Ay tanrısı veya araplık değildir islamiyet beyefendi hani çevreniz veya okuduğunuz kitaptan başka şeylerle de araştırmanız bakmanız gerekir. Muhammed mustafa sav fatih sultan mehmed için bile hadisi varken türklere mi düşman olucak. Ayrıca en çok cehaletin cahiliyenin olduğu yerlere peygamber gönderiildi. Araplar cahildi kız çocuklarını gömerlerdi vs ve oraya peygamber gönderildi. Niye türk peygamber yok derseniz zaten gök tengri inanc şekli benzerdir kadınlar her zaman öncelik ve önemlidir. İslamiyette kadınlar aşağı görülse bile en güzel muhafaza şeklidir. Sorularınızı böyle herşeyi okumus bilinçte biriyle tartısmanızı öneririm benimde çok bilgim yok ama çok ders görüp aldım sizin söylediklerinizi hiç duymadım. Kuranı kerim değiştirilmemiştir. Fakat diğer kutsal kitaplar değiştirilmiştir. Çok girmek istemesem bile israiloğullarına kesin net ayetler indi ve Şu an hepsi tek tek çıkıyor. Umarım söylediklerinizin doğrularını görürsünüz inancınızı değiştirin demiyorum ama araştırsanız sorgulasanız iyi edersiniz. Ademden isaya ve eyyüp peygamberi anmakla geçti hayatım. İsa ismini çocuklarımıza bile koyuyoruz biz.
Soran1 yılKadınlar aşağı görülse bile en çok hak tanınan değer bilinen odur. Keşke her müslümanım diyen islamiyeti bilip yaşasa tabi daha güzel olurdu
- 1 yıl
Sen Sözler köşkü Hayal Alemi gibi kanalları izlersen bu dini öğrenemezsin siz Tevrat ve İncil'e değiştirildi diyorsunuz çünkü Yahudiler Muhammed'in beklenen elçi olduğunu kabul etmedi Muhammed siz kitaplarınızı tahaf etmişsiniz dedi ama asıl tahaf Kuranda çünkü Kuranın orjinali bile yok Kuran Abbasi saraylarında yazılmış bir kitaptır Muhammed öldükten sonra Ömer Ali Ebubekir ve Osman kendi Kuranlarını yazmıştırlar Muhammed'in Kuranını yakmıştırlar sen eğer ki gerçek islamiyet'i öğrenmek istiyorsan Taberi okumalısın Taberi ilk İslam tarihçisidir bütün yazarlar Buhari Gazali olsun hepsi Taberiden almıştır Muhammed'in putperesliğini devam ettirdiği ise Taberi de yazmaktadır bunun için Sayın Arif Tekin'in Hz Muhammed ve Hocaları adlı eserini okumanızı öneririm verilen kaynaklar hepsi İslam tarihçilerinin kaynaklarıdır daha sonra bir gün Turan Dursun'un kitaplarını da okumanı öneririm Turan Dursun klasik arapçayı bilen bir din adamıydı Kuran Arapçasını da biliyordu ve yazdığı eserler ses getirdi Araplar bile okudu ve adamı öldürdüler gök tengri inancı ile Müslümanlık aynı inançlar değildir gök tengri inancı Türklerin özü doğadır Türkler gördüklerine taparlar ağaç ay güneş yıldızlar şimşek bunlar Türklerin tanrılarıdır İslam ise Araplara özgüdür ve Araplara gelen bir kitap var bu kitap sana arapça öğreneceksin diyor İbrahim suresi 4ncü ayete bakarsan Kuranın tanrısının ırkçı olduğunu görebilirsin sen Türk'sün
- 1 yıl
istesende müslüman olamazsın ayrıca İsa peygamber değil İsa tanrının kendisi siz İsa'ya peygamber deyince İslam dinin peygamberi demiş oluyorsunuz İsa ile Muhammed arasında 600 yıl var İsa faraklit yani Muhammed müjdelemedi İsa tanrının ruhu olan kutsal ruhu müjdeledi İsa dan sonra gelenler sahte elçi ve sahte mesih bu dini çoğu herkes gibi maalesef siz de bilmeden iman ediyorsunuz Kuranda Necm suresi 19 20 21 nci ayetler de geçen put isimleri var Muhammed bu put isimlerini söyleyince Hac suresi 52nci ayet gelir ve der ki Şeytan peygamberi kandırmış tanrının elçisini şeytan parmağında oynatıyorsa herkesi oynatır bu şeytan madem sözler köşkünü de izliyorsun bir gün YouTube Yakup Denizi de izle ve Yakup Deniz'in Deccal adlı kitabını alıp okuyabilirsin ayrıca aşağıya bir link bırakacağım o linki oku Türklerin nasıl Müslüman olamayacağına dair
- 1 yıl
İslam da kadının değeri yok Şeriat kurallarına göre yaşarsın
Soran1 yılBen incili istemesem bile okudum katoliklerin tarzında değilde genel yazarlar çok açık yazıyordu ama inanın benlik değil. Sizin dediklerinize bakarım. Fakat birçoğunu biliyorum ve şu yaşıma kadar müslümanım diyip kötü insanların önünde büyüdüm ve bunların altında olmama rağmen gerçek islamiyetle yaşamayı tercih ettim. Ben inancımdan memnunum. Ki metafiziki varlıkları bile çoğu hristiyan papaz veya büyüklerine ne denir bilmiyorum ama türkiyedeki türk olan müslüman hüddam veya hocalara getiriyorlar. Ben uyusmazlıklar ve gördüklerim neticesinde islamiyeti tercih ediyorum. Evet hristiyanlık hz isa var ben bunu müslüman olarak kabul ediyorum ve çocuğuma bile ismini koyuyorsam kimse müslümana isayı tanımıyor diyemez. Hepimiz bir yaratıldık. İncilde indi tevratta zeburda. Hristiyanlara karşı bir lafım olmaz en saygılı olan iki dindir inanma şeklidir. Ama yahudileri net bir şekilde sevmiyorum. Sadece insancıl saygısı olan insan olan insanları seviyorum sayıyorum. Benim kast ettiğim şey sadece o kanallar değil çok fazla seçenek var illa video çıkmak değil aklınızdaki soruları giderin diye ben doğma büyüme böyle şeyler duymadım görmedim. İlk yazılan kuranı kerimde müzede ebatları büyük şekilde sergilenmektedir. Yani atatürk bile türkçeye çevirtmiştir ilk çevirten odur ondan önceki müslümanlar zaten okurken anlayabiliyorlardı. Tanrının elçisini şeytan parmağında oynatıyormus bakalım (öyle değilde) niye ben bir insanı tanrı göreyim. Hz isa benim peygamberimdir. Hz meryem hepsini sayar sever okuruz hayatlarını örnek alırızda. Tanrı görmek nedir buda bence saçma. Ama saygı duyuyorum. İnanma şekli sonuçta.
Soran1 yılBu tamamen uydurmasyon bir yazı israiloğulları lanetlenmiş bir toplumdur. Ama vallahu ğafürür rahim. Allah çok bağışlayıcı ve affedendir. Tevbe açıktır. Kendilerini üstün görmüyorlar mı yahudiler kibirli değiller mi ben bir hristiyanda bunu görmedim mesela. İslamiyet güzel dindir. Her peygamberin bir yaradılış amacı vardır. hz isada buna dahil.
Soran1 yılŞeriat aslında güzel bir şey ama insanlar sapkın din farketmeksizin. Ben bir kadınım ve çoğu kadın iş yerinde tacize uğrar bende uğradım. Erkek yaradılışı farklıdır islam kadına çalışmak koşulu sunmaz erkeğe sunar. Kadın naiftir. Helal dairede veya erkeklerin çok bulunmadığı ortamda çalışabilir tabi ki. Fakat günümüzde olan olayları görmüyor musun aldatmaları vs. Mesela hangi din kadına evlilikte hak sunar. Mehirimizi alıyoruz. O yobaz bağnaz kafadaki insanları görüpte şeriat deyipte aldanmayın
- 1 yıl
Sen Müslümanlığı yaşamıyorsun ki sen laik bir sistemdesin laik sistemde müslüman olamazsın laiklik bir ülkenin dinsiz olduğunu gösterir gerçek islam da herkes müslümandır annen baban mı mesela inanmıyor öldüreceksin cuma ya herkes gidecek o gitmiyor öbürü gitmiyor diye bir şey yok
- 1 yıl
İslam sunuyor sen aldatma diyorsun İslam da senin evlenmeye hakkın yok adam gelecek seni alacak gidecek 4 kadınla evleniyor adam senin hiç hakkın yok boşanmaya da hakkın yok sen aldatma diyorsun
- 1 yıl
Sen bir gün YouTube da aç Yakup Deniz izle
Soran1 yılSon peygamber güzel ahlakı cömertliği temsil eder. Hayat bakış açısından ibarettir. Katı bir din değildir yok cübbeli ahmet şu bu ben bilmişim edasındaki hacı hocaların vaazları gibi dediğiniz herkes araştırır yaşar. Her koyun kendi bacağından asılır. Tebliğ ederiz öğütleriz ama diyemem boynuna keserle bıcakla müslüman ol diye öyle bişey yok ama cumaya üç kere üst üste gitmemek olmaz iyi değil. Bakın kimse dört dörtlük değil. Sizde de hristiyanların hepsi mi dört dörtlük geliyor gidiyor. Bizde de öyleleri var ve genelde cumadan çok beş vaktini kılmayana laf ederker hristiyanaların bir pazarı gibi sadece cumaya zor gelir artı namazda kılınması gerek ama dediğim gibi herkesin kendine ama ben kendimde dahil bir arkadaşım ibadet etmeyince çok üzülüyorum dua ediyorum kınamıyorum onunla allah arasında olan bişey
Soran1 yıl4 evlilik meselesinde hz ali ile fatma arasındaki diyaloğu tavsiye eder şunu eklemek isterim. Yapan kişileri tanıyorum evet şu devirde birazcık zor ama çünkü bir kadın çalışabilir bir erkeğe muhtaç duruma düşmez kolay kolay. Ama çevremde 4,5 tane çocuğu olup ortada kalan bir kadın ile evlenen bir tanıdığım var nadir de olsa bu evlilikleri yapan var hani o kişi ortada kalmasın diye ama o o kişinin fuhuşa gitmesini engeller hani bu bu şekilde öğütlenmiştir mesela peygamberin çok fazla işi var ama çoğu kendisinden yaşlı büyük çünkü eşleri şehit olmuş ve cahiliye dönemi bu şartlar altında öne sürülüyor mesela dört evlilik ve kesinlikle ilk eşinin izni gönül rızası olmadan yapamaz bu evliliği
- 1 yıl
Var arkadaşım var öldürme ayetleri var gideceksin öyle birisi kılmıyor ya da ben ona karışmıyorum diyemezsin o arkadaşın namaz kılmıyorsa dinden dönmüştür sen onu götürmek zorundasın gelmyiorsa öldürmek zorundasın Tevbe suresi 5 açıp oku tatlı su müslümanlığı olunmaz ayrıca biz Hristiyanlar İsa Mesih'in takipçileriyiz Hristiyanlık demek İsa Mesih'in öğretilerini uygulamak ve hayata onun gözünden bakmak demek İsa'nın takipçilerinin adı Hristiyandır ben eski katoliğim şu an mezhepsiz hristiyanım
Soran1 yılVe hani durumu olmayan sırf zevki evlenen kişi zaten farklı bir kategoriye giriyor o Müslümanlık dışında bir şey zevke evleniyor. Ya ayrıntıları çok az da yaşamıyorum görüyorum direk görerek yaşıyorum daha doğrusu. Laik bir ülkedeyiz ama sözle laik. yani ülkenin durumu da çok iç açıcı değil çünkü ben bir insan olarak çıplaklık görüyorum çevremde tabii ki saygı duyuyorum ama bir destur yok ne bileyim önümde fuhuş yapıyorlar ama ben bunu görmek zorundayım. Bu bir saygısızlıktır tabii herkesin kendi tercihi ama helal daire içerisinde yapılması veya kendi evinde yapması sizin dilinizce tabii ki daha uygundur çünkü kimsenin kimsenin hayatını görmeye yaşamasını hani gerek yok
- 1 yıl
Evlilik konusunda Nisa Suresi 3 ncü ayeti aç oku 3er 4 er şekilde evlenin diyor sen bu dinde dişi koyunsun yani mal niyetiyle görüyor seni adam hiç bir kişiyle öyle gönül ilişkisine gireyim aşık oldum evlendim diye bir şey yok sen direk olarak evleniyorsun yani sana kimse sormuyor istiyor musun istemiyor musun diye
Soran1 yılGoogle yazar mısınız tevbe 5 kuran okuyan nokta com yazıyor. Burada dinsizlerden bahsediyor. Müslüman olurlarsa eğer onların bize ettiği azabı etmeyin merhamet gösterin diyor bu çok güzel bişey ki
- 1 yıl
Ayrıca fuhuş diyorsun ya bu din de evlilik yok nikah var nikah nedir biliyor musun? Nikah yatağına seks partneri almak demektir yani kadını adam seks partneri olarak alıyor
Soran1 yılOlur mu öyle şey ya peygamber bile kızına soruyor. Öyle bişeyi anca cahiller yapar islamiyeti yanlış biliyorsunuz. Mesela sizdeki rahibe sistemi bizde de var hizmet uğruna evlenmeyen
Soran1 yılYani evlilikte helal bu. İsterse yaşı gençse yapar tabi. Acaba yolda bir kadın Aynı kadın evinde grup yapsa umurunuzda olmazda iyilik maksadında islam olunca mı ahkamınız kesiliyor. Herkes çıkarına göre konusuyor.
- 1 yıl
Tevbe 5 putlarla yaptığı antlaşmanın bozulma ayetidir ayrıca kafirun suresinin bitiş ayetidir
﴾1﴿ Allah ve Resulünden, antlaşma yapmış olduğunuz müşriklere karşı fesih bildirimidir!
﴾2﴿ Yeryüzünde dört ay daha serbestçe dolaşın; fakat bilin ki asla Allah’ı âciz bırakamazsınız ve Allah inkârcıları er-geç rezil rüsvâ edecektir.
﴾3﴿ Yine Allah ve resulünden bu büyük hac günü insanlara duyurudur: Allah ve resulünün müşriklerle hiçbir bağı yoktur. Şayet tövbe ederseniz, bu kendi iyiliğinize olur; eğer sırt çevirirseniz bilin ki siz Allah’ı âcizliğe düşüremezsiniz. (Resulüm!) İnkârcıları elem veren bir azapla müjdele!
﴾4﴿ Ancak kendileriyle antlaşma yaptığınız müşriklerden bilâhare yükümlülüklerini eksiksiz yerine getiren ve sizin aleyhinize kimseye arka çıkmayanlar müstesna; onlara verdiğiniz söze süresi doluncaya kadar riayet ediniz. Allah haksızlıktan sakınanları sever.
﴾5﴿ Haram aylar çıkınca, müşrikleri bulduğunuz yerde öldürün, esir alın, kuşatın ve onları her geçit yerinde gözetleyin. Şayet tövbe ederler, namazlarını kılarlar ve zekâtlarını verirlerse artık onları serbest bırakın. Allah yargılayıcıdır, bağışlayıcıdır.
5nci ayete bak bu dine mensup olmayanları öldüreceksin diyor
Soran1 yılBen çevremden tam olmasada sokakta veya bar pavyondan çok kız kurtaran gördüm helaldir bu güzel birseydir
- 1 yıl
Yok kim kime ne sormuş hiç kimse birbirine bir şey sorduğu yok erkek ister kadın gelir
Soran1 yılO zaman ki müşriklerin yaptıkları şeyleride okur musunuz beyefendi ve ayetlerde kötü bişey yok
Soran1 yılBen yasıyorum bu dini sosyal medyadan bile görmüyor musunuz gönül rızası olmadan nikah olmaz
- 1 yıl
Ayrıca zina meselesin biliyor musun? Zina yapabilmen için 4 kişinin şahit olması lazım yani 4 kişi gelecek 2 kişinin cinsel organlarına birleştiğini görecek bu da mümkün değil o yüzden zina da serbest
- 1 yıl
Müşrükleri öldürüyor Türkler işte Müşrik Talas Nehrinde 200 yıl boyunca katlediyorlar Türkler kılıç zoruyla Müslüman oldular
Soran1 yılDini nikah olmaz. Hani babası istedi diyr yok onun içinden gelmezse tecavüzdür o. Şuanda gençler dini nikah altında zina ettikleri için hocalar vs günümüz şartlarında resmi nikahsız geçersiz sayıldığını söyledi. Çünkü kızlar kullanılıyor. Din böyle bişey değil sapkınlıklasmaması için uğraşıyoruz
- 1 yıl
Sen İslam yaşamıyorsun sen Tatlı Su Müslümanlığı yaşıyorsun Atatürk'ün kurduğu cumhuriyette kadınlara verdiği haklar da güzelce yaşayıp gidiyorsunuz böyle Müslümanlık olmaz Maide 44 aç Allahın kanunlarıyla yaşamayanlar kafirdir Allah'ın kanunları şeriattir şeriat devletinde yaşamadığın için kafirsin
- 1 yıl
Günümüzdeki evlilikler medeni hukukun verdiği evlilikler siz medeni hukukun verdiği evlilike İslam evliliklerini karıştırıyorsunuz günümüzdeki haklar medeni hukukun verdiği haklar böyle bir şey İslam da yok
Soran1 yıl4 kişi olayı eskiye göre suanda telefondan bile belli olur sadece seks ile o şeyi yapmak zina değil eline gözüne de hakim olman harama bakmaman gerekir şuanda telefon bile insanları ele verir
- 1 yıl
Vermez Kurana Tanrı sözü diyorsun Tanrı sözü değişmez Kuranda ne yazıyorsa o doğrudur 4 kişinin tanık olması lazım
Soran1 yılİslam özgürlüktür. Yaşamasını bilene bende orta halliyim katolik değilim🙂
- 1 yıl
İslam özgürlük değil orta halli olamazsın Tatlı Su Müslümanlığı olunmaz şu an benimle sen arkadaş olursan dinden çıkarsın ki zaten Türk olduğun için bu dine mensup değilsin
Soran1 yılAsırladır olan hafızlar mesela ben dört dörtlük değilim ama okurken anlıyorum açıkla bakalım senin inanma duygun fıtri mesela hepsinin islamda kanıtları var. Ben daha gencim sana duzgun cevap veremeyebilirim yanlıs aksederim diye konusmak istemiyorum ama olduğunca söylemeye çalışıyorum mesela kalp kırmadan güzel dille söylemek gerek ama ben öyle değilim. Bilmem anlatabildim mi orta halde yaşıyorum işte
Soran1 yılYa siz önünüze bişey koymussunuz dişe diş göze göz diyorsunuz biz ise arastırıp empati kuruyoruz elhamdullilah muslumanım. İstesende çıkaramazsın emin ol
- 1 yıl
İşte ben de onu söylüyorum ortası yok bu işin yani Tatlı Su Müslümanı olamazsın herkes Müslüman olacak olmayanı öldüreceksin öldürmek zorundasın sen Turan Dursun İlhan Arsel Arif Tekin ve YouTube da Yakup Deniz var onları izle bu dinde aydınlan
- 1 yıl
Ben önüme bir şey koymadım ben senin inandığın dinin kitabını sana söylüyorum ben kafamdan bir şey uydurmuyorum sizin arapçanız var mı?
Soran1 yılEmin ol öyle bir ayet olsa ki ayetti aksettiriyorsunuz. Suanda müslüman dısında kimse kalmazdı yahudi miyiz biz allah askına ya. İslam yolunda canım feda. Nihilistlikten tut çoğu şeye baktım ve ben müslğmanlığa inanmasam nihilist olup intihar ederim. Benim için yaşamı yaşanır kılan islamiyet. Bende islamiyetin kızıyım veya kadınıyım ne şekilde anlamak isterlerse bu şekilde yaşamaktan gurur duyuyorum
Soran1 yılMüşriklerin eziyetleri anlat anlat bitmez neler çektiriyorlar peygambere ama o eziyetten kurtulunca müslüman olursanız ve öğretmenlik yaparsanız ben sizin esir ettiğiniz gibi etmem sizi diyor anlayın artık hoşgörü dini
- 1 yıl
Siz Tatlı Su Müslümanısınız Hadisler de yazıyor Araplarla Türkler savaşmadığı sürece kıyamet kopmayacak Muhammed Türk düşmanı sen bu dini kabul ediyorsan Arapsındır Türk değilsindir Kuranın Tanrısı Irkçı bir tanrı Eski Antlaşma Tevrat kitabında Yehova'nın kopyası ilk evrensel din Hristiyanlıktır İsa tanrının baba sevgisiyle sevdiğini bütün dünyaya söylemiştir
- 1 yıl
Muhammed başta sesini çıkarmıyor kafirun suresini indiriyor senin dinin sana benim dinim bana diyor sonra güçlenince bütün herkesi katlediyor öldürüyor Tevbe suresi 5nci ayette buna örnektir
Soran1 yılTürkçülük ırkçılıktır. Ama islamiyet kardeşliktir ve islam olan dini herkes kardeşimdir. Irkçılık değil kardeşliği temsil eder.
- 1 yıl
İslam kardeşliği temsil etmez size öğretmiyorlar
Soran1 yılBizim dinimizde dulları dışlamam aşağılamk yok aksine evlenin ortada bırakmayın diye evlilik olayı var siz ise bakireleri kutsar diğerlerini dışlıyorsunuz bizde bu yok
- 1 yıl
Siz de evlilik diye bir şey yok çocuklarla evleniyorsunuz sizde evlilik yaşı 0 Muhammed'in Aişe ile evliliği olduğu gibi ya da Maria ille evliliği olduğu gibi
Soran1 yılBir peygamber var musa veya yusuf hatırlamıyorum ama bir kadın zina ettiğinde taşla derler islamiyette ya sözde bunun üzerine o gönderilen örnek insanın verdiği cümle ne biliyor musun zina eden kadının taşlamaya çalışırlarken ilk önce en günahsız olanını taşlasın ki hiçbirimiz günahsız değiliz sen Hristiyansın ama dört dörtlük değilsin dinine göre değil mi nefis denilen şey sizden deniyor bilmiyorum ama sizde de var sizde de o duygular var dürtüler var günahlarımız az çok birbirine benziyor bu sebepten ötürü böyle bir dini böyle gönderilen güzel insanları Hazreti İsa da dahil ki bir Müslüman olarak her zaman andığımız ve çevremde çokça olan bir isimdir İsa ismi hani İsa’yı reddetmek şu bu yok Hazreti Muhammed sallallahu aleyhi vesellem de reddetmemiştir
- 1 yıl
Taberinin verdiği hadis de medineli halk diyor ki Muhammed ölünce biz Muhammed'in eşlerine ok gezdireceğiz diyor aralarında
Soran1 yılCahiliye döneminde kadınlar okumuyordu çünkü okul yoktu evleniyorlardı ve bir kız çocuğu adet kanaması olduktan sonra cinsel olarak ilişkiye girebilir. Mesela bu Hristiyanların çok yaygın olduğu nikahsız bir şekilde yaşanabiliyor çoluk çocuk bunları yaşarken bunu normal bulup da peygamber zamanındaki cahiliye döneminden bahsediyoruz şu an cahiliye döneminde değiliz ama çoluk çocuk ilişkiye girebiliyor ama cahiliye döneminde peygamberimizin evliliğini mi sorguluyorsunuz ki o zamanın yaşlarına bakarsak zaten orada net bir yaş sınırlaması yok dokuz yaşında gösteriliyor fakat aslında yaşı o değil yani 15:18 yaşlarında evlenmiş oluyor bu yaşlarda nikahsız birisi ilişki yaşadığı zaman normal buluyorsunuz peygamber cahiliye döneminde yaptı diye mi anormal buluyorsunuz sadece İslamiyeti baskılamaya çalışmak başka bir şey değil
- 1 yıl
İsa Müslüman değil ki İsa tanrı İsa ile Muhammed arasında 600 yıl var İsa o taş olayında tanrının sözünü açıklıyor bağışlayıcı olduğunu söylüyor İsa çarmıha gerildiğinde çarmıha geren yanındaki adama diyor ki benim cennettim de birlikte benimle mutlu olacaksın diyor çünkü baba her zaman affeder
Soran1 yılBen o olayı bilmiyorum ilgilenmiyorum da Hazreti Ebu Bekir var Hazreti Ali var yani çok güzel arkasından giden akrabaları ve geride bıraktığı bir ümmeti var Allaha şükür bizimle kendi aramızda mezhep ayrılıkları olmasına rağmen bir yoldan bir inançtan gidiyoruz dediğim gibi hiç kimse dörtdörtlük değil sen de kendi dininde dörtdörtlük değilsin bizim dinimiz dine girerken Zorunda değilsin diyor ama dine girdikten sonra şart koş koşuyor bunları yapacaksın diyor ama yine senin kendi hür iradene bırakıyor yapıp yapmamak senin elinde mesela ben yapmıyorum veya yapıyorum kendim sorumluyum bundan hür irademle
- 1 yıl
Hayır 15-18 yaşlarında falan evlendiği yok bir tane hadisçi var onu söyleyen onu da siz kurtarmaya çalışıyorsunuz geri kalan bütün hadisçiler Taberi Buhari olsun 9 yaşında olduğunu söylüyor çünkü o dönemde kadınlar adet dönemini yaşayınca ilişkiye girdiğini söylüyor Muhammed o yüzden 9 yaşında ilişkiye giriyor anladın mı
Soran1 yılİslamiyet‘te Hazreti Adem’den Havva‘dan olma ve eyyüp Hazreti İsa hepsi bizim peygamberlerimizdir ve bu dört kutsal kitap Kur’an-ı Kerim de de geçer Hazreti Musa‘da geçer Hazreti İsa‘da geçer bütün peygamberler geçer bunların hepsi bizim peygamberlerimizdir örnek insanlardır fakat en sonunda bize çünkü sürekli dinler saptırıldığı için en son peygamber o zamanın cahilliği toplumu Arapların içinden Hazreti Muhammed Mustafa sallallahu Ali vesselameme verilir hatta kendisi der ki Arapları ben Arap olduğum için sevin hani ben mesela çok seven birisi değilim ama peygamber Arap toplumuna inmiş cahiliye dönemine inmiş hep fark edersen diyorum ya niye türklerin arasına yok çünkü bizim zaten inanma şeklimizde bir sıkıntı yok sadece doğru yolda değildik ama inanma şeklimiz aynıydı tek tanrı kadınlara önemsemek aynısı İslamiyette de mevcut
- 1 yıl
İsa bizim günahlarımızı çarmıhta bağışladı sen sahte elçinin yolundan gidiyorsun ayrıca Muhammed de zaten Aişe zehirledi
Soran1 yılHristiyanlığın çok olduğu avrupa ülkelerinde o dine mensup çoluk çocuk bakireleri dışlarken ilişkiye teşvik ederken cahiliye döneminde gelişmemiş dönemde adet olan bir genç kızın ilişkiye girmesi mi
kötü bırak allah askına- 1 yıl
Adem peygamber değil Adem ilk insan Musa da İslam da peygamber değil nesh edip ayeti iptal ettiler Enam suresiydi
Soran1 yılOhooo sen ne anlatıyorsun gerçekten ya siz birşeye bel bağlamıs gidiyorsunuz. Biz tanrının yarattığı bir kula değil sizler elçisine inanıyorsunuz biz allaha inanıyoruz ve elçilerini örnek alıyoruz siz ise hz isayı putlastırıp tanrılastırıyorsunuz nokta objektif bakarak söylüyorum bunu net
Soran1 yılİptal falan eden olmadı değişmedi değiştirilmemiştir kuranı kerim.
- 1 yıl
Bu yaptığın karşılaştırma çok absürt farkında mısın çocukla ilişkiye giriyor adam sen diyorsun Avrupa birliği şu bu Avrupa birliğinin ne ilgisi var Avrupa Arap mı sen Arabın tanrısına iman ediyorsun
- 1 yıl
İsa sahte mesihlerin sahte elçilerin doğacağını ve onları meyvelerinden tanıyacağımızı söylemiştir
- 1 yıl
Kuran değiştirildi Kuranın bir kere orjinali yok elinizdeki Kuran Ömerin Kuranı Muhammed'in Kuranını yaktılar 4 halife tekrar yazdı Kuran Ömer Ali Osman Ebubekir Kuran Abbasi saraylarında yazıldı
Soran1 yılİslamiyette ırk yok diyorum sen bana gelmiş arap diyorsun. Hristiyan olup ergenlik çağında okuldaki arkadaslarıyla seks yapanlar var 13-14 daha erkende yaapn var bakirelik işini kafada bozmus bu kızları dışlayanlar var bunlar ilişkiye girmeside uygun değil hele ki bu çağda. Cahiliye dönemi diyorum kaadın regl olmus okul yok bişey yok yükseklisans mı yapıcak evlenicek o zamanın şartları taş devride mi görmedin hocam sen sıkılmadınız mı aynı şeyleri rezerve etmekten
Soran1 yılBak bizde net bir kitap ve asırlardır ezberleyen insanlar var bizim yok yuhanna yok bilmem kaç tane incilimiz yok.
Soran1 yılTek kitap çoluk çocuk bile zaten 10 1 ezberler küçükken.
- 1 yıl
İslamiyet Irkçı dır sen anlamıyorsun İbrahim Suresi 4 Fussulet Suresi 44 Isra suresi 15nci ayet 13-14 yaşlarında Avrupa da seks yapan kişilerle sen İslam'daki seksi karşılaştıramazsın böyle bir şey olmaz bu kitaba siz tanrı sözü diyorsunuz tanrı bunlara nasıl müsade ediyor o dönemin aklı o kadar mı yani tanrı bilmiyor muydu da evlendirdi o kadar küçük çocuğu?
Soran1 yılSaygısızlık yapıp kötü aksettirmek istemiyorum ama ben güzel konusamam lütfen daha ilimli birine sor benim cevaplarım bile iyiydi bu arada bilgilerimi tazeledim.
- 1 yıl
Ayrıca Hristiyanlık ya da Yahudilik Müslümanlık dinine benzemez bu Hristiyanlık ve Yahudilik Akılcılık çağından geçtiler dinle devlet işlerini birbirinden ayırdılar biz İncil okuyup öğreneceksin demiyoruz ama Müslümanlar Kuran okuyacaksın ve Arapça öğreneceksin diyorlar
- 1 yıl
Ben İslam çok net iyi biliyorum ve senin de bu dini gerçekten öğrenip bu dinden ayrılmanı istiyorum eğer ki Türk'üm diyorsan bu dine mensup değilsin
Soran1 yılKüçücük çocuk mu? Yahu regl olmus bir kız adet kanaması var. Bunu insanlar suanda olur olmaz bekaretini bozulmasına sebep veriyor. İlişkiye giriyor çoluk çocuk su çağda bak yapay zeka ucan araçlar diyoruz. O zamanda ise toplum kız çocuklarını toprağa canlı gömüyor gözünüzü seveyim adet olan birnin seks yapması mı kötü kadın oluyorsun zaten. Herkesin dürtüleri var sizin yok mu o yaşta başlamıyor mu Şu an mesela evlenemez biri kolay kolay o yasta okulu var işi gücü var çağ devir farklı anlayın artık he evlenmeden yapan gençler var orası ayrı Şu an ben türkiyede bile 13-14 yasında yapanlar biliyorum tutmussun kaç asır öncesi cahiliye döneminden bahsediyorsun
Soran1 yılBir yarı yörük yarı türkmen sayılırım ama müslümanım. Dinim benim için önemli beni vazgeçirmek yerine kendiniz araştırıp tabularınızı kırın açıklıyorum aynı şeyi kırk kere tekrar ediyorsunuz
Soran1 yılVe bakın bilimsel olarakta ergenliğe giren herkes cinsiyetleşir çocuktur erkek olur çocuktur kadın olur. Rahmi gelişir adet kanaması olur erkek ise aynı şekilde sesi kalınlasır sakalı çıkar sperm gelir. Haliyle hu insanların normal hayata atılmalı dürtüleri olması normal normalde de seks yapıyor gençler çok erken yasta hemde bu normal mi normal bunu normal bulupta cahiley dönemini artık rezerve edip durmayın gidin hepsine söyleyin üstüne bir şey konulamaz
- 1 yıl
6 yaşında regl görüyor adam 9 yaşında ki kızla yatıyor ki Ali ömerde 1-2 yaşlarındaki çocuklarla evlenmişler ben tabuları çoktan kırdım zaten sen Türkmen ve Yörüksen bu dine mensup değilsin seni kılıç zoruyla müslüman yaptılar kanların talas nehrinde aktı tabuları yıkacak olan kişi ben değilim ben çoktan zaten yıkmışım sen böyle tatlı su müslümanlığı yaşayarak müslüman olmuyorsun müslüman olman için arap olman lazım ve böyle eğip bükerek bu dini yaşayamazsın tabuları senin yıkman lazım
Soran1 yılİslamiyettw kindarlık yoktur. 1,2 yasında rahim yok hocam sorması ayıp neye girecek o adam siz dediğiniz şeye inanıyormusunuz sahif misiniz inandırıcı değil. 9 yasında adet olmakta normal. 9 yasında oldu. Sıcak ülke kızların erken gelişmeside normal 7 yasında regl olan arkadaşlarım var benim
- 1 yıl
Yani inanmıyorum sana Atatürk gerçekten haklı Araplar Türklerin beynini yıkamış burada dinini savunacağım diye çocuklarla ilişkiye girmeyi bile doğruluyorsun
- 1 yıl
Neyse sen böyle yaşamaya devam et yani şu an sözün bittiği yerdeyiz bye
Soran1 yılSiz kendi dininize mensup gençelre bakın bakire kızları bozma derdinler seks açık açık yapıyorlar iddia ettiğiniz yaşta ve bu devirde yeter artık cahiliye devriyle bir tutmayın
Soran1 yılAtatürk toprak oldu bizlerde olacağız annesi zübeyde hanımda onu mahalle mektebine gönderdi dini eğitimi için oda böyle bir memlekette böyle şartlarda büyüdü şeriat devam ederdi ama sapkın insanlar olduğu için bu devrimi yaptı karısıtırıp durmayın
- 1 yıl
Ne sapkın olmasından bahsediyorsun be Atatürk olmasa bu gün sen Araptın Atatürk'ün en büyük yaptığı devrim Türklük devrimidir Osmanlı Türk düşmanıydı bütün Türkleri Kürtleri öldürüp kuyulara attılar Osmanlı hiç bir zaman kendine Türküm demedi fethettiği topraklara bile Türkiye demedi Allahın toprakları dedi Türkiye ismi 12nci yüzyılda İtalya da bulundu ve Atatürk dedi ki Kuranı Türkçeye çevirticem Türk çocuklarına okutucam Arap oğlanın saçmalıklarına gitmesin diye Atatürk döneminde Kuran Türkçe okutuluyordu ezan Türkçeydi sonnra Menderes geldi tekrar Arapça yaptı çünkü bu din Arapların dini Türklerle alakaları yok ayrıca benim dinimde olan insanlar bakire kızları bozma derdinde falan değil bu gün Avrupa ya baktığın zaman hepsi Ateist Hristiyan bulamazsın Hristiyanlığı bitirdi adamlar vatikana kapattılar bilimle uğraşıyorlar kiliseye gidiyorlarsa ruhen olarak gidiyorlar kimse mesih falan bekledikleri yok
- 1 yıl
12 nci yüzyılda İtalya Türkiye ismini bulunca Osmanlının fethettiği topraklara İtalyanlar Türkiye dedi ama Osmanlı hiç bir zaman kendine Türküm ya da kendi ülkesine Türkiye demedi Osmanlı bir devlet bile değil aile
Soran1 yılSon Arap olduğu için kutsal kitapta Arapça oldu. Eğer ki sizin kitaplarınız ki bizim de kitaplarımız ama değiştirilmeyeseydi o kitaplardan zaten devam edecektik o kadar cahil cahiliye toplumu vardı ki sapkınlaştırıldığı için değiştirildiği için tekrardan bir peygamber gönderildi ve ona da bir kitap indi
Soran1 yılArap dilini diyorsun da üç Hilal’in kırmızı bayrak ve yeşil bayrakdaki anlamlarına bak istersen evet Osmanlıca kafada bir insan değilim ama Osmanlı’nın da çok büyük hükümlere galibiyetlere devrimleri var
- 1 yıl
Tevrat veya İncil değiştirilmedi bunu söylüyorsan kendinle büyük çelişiyorsun demektir değiştirilen Kuran kitap falan da gönderilmedi Muhammed sahte bir elçi ve arapların elçisi cahilliye olmalarının nedeni kuran kuranın içinde yazanlar kendi kafalarına göre zevk sefalet içinde yaşamışlar siz İncil Tevratın değiştirildiğini söylüyorsunuz çünkü Tevrat ve İncil de son peygamber muhammed miş muhammed kabul etmemişiz İsa benden sonra kutsal ruh gelecek dedi Muhammed hiç bir zaman söylemedi sahte inciller yazıldı Barnabas incili gibi
Soran1 yılPapazlarınız en son cenneten arsa satıyordu
- 1 yıl
Biz Türk'üz Türk Arap değiliz bu din Arapların dini caminin minarisindeki ay simgesi de mekkkedeki ay tanrısının simgesi
Soran1 yılYani demem o ki diğer üç kitaplar sapkınlaştırıldığı ve unutulduğu için bu sefer cahiliye topluluğu olan Arapların içine son elçi gönderiliyor bitti daha konuşmak istemiyorum üstelememeyelim rica ediyorum
Soran1 yılBeyefendi zaten Arapz diyen yok ama türküm diyecek olursam illa Türk Türk Turancılık kafasıyla tengrizme yönelirim Avrupalıların inandığı bir inanca yönelme
- 1 yıl
Martin Luther bitirdi onu akılcılık çağından geçtiler siz geçmediniz Martin Luther'in 95 adlı eserini oku İncil Tevrat masaya yatırıldı ve Katolik kilisesi bitirdi işini ama aynı şey 12nci yüyzyılda İslam dini içinde geçerliydi reform edin diyorlardı dininizi ama etmediniz
- 1 yıl
Avrupalıların inancı değil Hristiyanlık Hristiyanlık ilk evrensel dindir
- 1 yıl
Araplara gönderilmiş işte onu söylüyorum Araplardan başkasıyla muhattap değil Kuranın tanrısı
Soran1 yılAynı ermenilerin sözde ermeni soykırımını iddia ettikleri için bizim dediğimiz gibi ortaya dökmedikleri gibi😂 ben yaşıyorum islamı mutluyum islam kadınıyım sevmeyebilirsiniz ben saygı duyuyorum
- 1 yıl
Türklerin ilk kabul ettikleri din Musevilik sonra Hristiyanlık bu 2 dini kabul ederken Türklere zorlama yapmadılar ama İslam böyle değil İslam zorla kabul ettirildi Erdoğan Aydın Nasıl Müslüman olduk adlı kitabını oku
Soran1 yılEvet ilk resmileşmiş dinlerden biri en eski olan ermenilerin mezhebi olan süryanilerde var ben süryanileri severim mesela
Soran1 yılOnlar diretmiyor sizin gibi
- 1 yıl
Benim bir şey direttiğim yok sadece böyle Müslüman olamazsınız diyorum o kadar tatlı su müslümanlığı olunmaz
Soran1 yıl20 yaşındayım müslümanım elimden geldiği kadarda öyle yaşamaya çalışıyorum. Yazdıklarımı tekrar okuyun diretiyorsunuz bence siz ağır bir katoliksiniz yoksa bu kadar bencil olarak diretmezdiniz
- 1 yıl
Ben mezhepsiz Hristiyanım sadece bilmeden iman edenlere sinirleniyorum neyse inancınız kendinize göre bu dini yaşmıyorsunuz böyle laik sistemde Müslüman olamazsınız ayrıca eski dindar katoliğim
Soran1 yılBencilliğiniz oradan belli zaten müslüman olup evlenen var birisi kocasıda aynı böyle insanları müslümanları bakıslarınızla rencide etmeyniz lütfen.
Soran1 yılİmanım zayıf mı allah biliyor ama beni hayatta tutan şey inancım
- 1 yıl
Olamaz evlenemez eğer ki evleniyorsa dinden çıkmıştır ayrıca ben size sadece gerçekleri söylüyorum ben kimseye dinimi dayatmıyorum ama sokak da birisine camiye gitmiyorum ya da dinimi söylediğim zaman hemen yargılamaya başlıyorlar yani bu Müslüman dinin başka bir dine saygısı yok
- 1 yıl
Kuranın Allah'ı seni Müslüman olarak kabul etmiyor 100lerce kere söyledim sen Türksen eğer kıyamet alametisin bu dinde
Soran1 yılSiz benim yazdıklarımı görmeyip kendi düşüncenizi yazıyorsunuz sürekli sadec eolan bu
- 1 yıl
Ben kendi düşüncelerimi söylemiyorum senin inandığın kitabı sana söylüyorum ve yazdığn her şeye de kendi kitabından cevap verdim kendi düşüncemi aktarmadım
Soran1 yılBen yargılamam yabancı hristiyanları katoliklleri hiç sevmem ama çünkü eşi türk evet haklısınız hristiyanla evli dinden çıkıyor adam müslüman olmayınca ama sırf kadın müslüman türk diye bira şişlerrini kırıp üstünde yürütüyor zevkine yabancıları sevmiyorum. İyileri var tabi ama islam esası bana uygun saygı duyalıö bitisn
- 1 yıl
OK kendine iyi bak sana her gün dua edeceğim ✝✝
Soran1 yılAyrıca tepki vermeleri normal çoğunluk müslüman. Yüzde ellisi vs en azından ben üzülüyorum tabi ki buda bizim inancımızca sen nasıl ben senin dediklerine yönelmiyorm diye üzülüyorsan bizde üzülüyoruz elden gidiyor doğru yola girsin diye
Soran1 yılBende size edeceğim beyefendi allah hidayet versin ama beni hayatta tutan şey islam🤲🏻🐣☪️
En İyi Cevaplar
Büyük ihtimalle öyle değildirler, sadece gerçekten öyle izlenim vermek istiyorlardır. Sebebi ise bir çok kez böyle olmadıkları için kazık yediklerinden ya da yargılandıkların dolayısıdır ki, bu kişi sonradan muhafazakâr moduna geçerek kendisine yargı edilmesini , kısaca kendisi ile birlikte yaptığı her şeyi zorla kabul etdirmek isteyinden kaynaklanıyor. Şimdiki çevresinden uzak olup, onu olduğu gibi kabul gören bir çevre bulsa kendisine iyi olur.
10 Yorumla
Sen daha iyi biliyon bence biraz daha Öyle olmayanların dişarıya yansıttıklarını daha kapalı tutarlar öyle olmadıkları anlamına gelmez yaşam tarzı belkide
02 Yorumla
Soran1 yılTam bilemem beklemediğim şeyleri hiç beklemediğim hareketler. Veya dindar olmasına gerek yok diğerleride öyle
- 1 yıl
Din konusu herkes için dünyada aynı ölçü Allah katında bilemeyiz ben türkiyede Allah Allah diye Namaz kılan yaşlıları gördüm ve namazda dinin sadece bir kısmı dindarlık ne bilmiorum yani Allah Hz muhammed Kur'an ve İnsan herkes bu kadar kimsede kimseden üstün degil Muhafazakarlık aile yaşam sitili bence bu kadar giyim ve etkinlikler vs vs
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılHayatları normaldir işte.. normal yaşarlar
00 Yorumla
1 yılDışarıdan iyi görünürler ama kızları genelde eriyen peynir gibidir
11 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
1 yılMuhafazakar ne demek, önce onu tanımlamak lazım.
Siyaset literatüründe:
Avrupa aristokrasisini savunan burjuvalara muhafazakar denir. Özetle mevcut düzeni, hatta mevcut rejimi muhafaza edenlere muhafazakar denir. Mesela, İngiltere’de monarşiyi savunan adam muhafazakardır. Türkiye’de kemalist rejimi savunan adam muhafakardır. Ama siz, sanırım “dindar müslümanlar”ı kastettiniz. Yanılıyormuyum?03 Yorumla
Soran1 yılDindar görünen veya gerçekten dindar olan Aşırı yaşayan tam ileri tesettürlüler peçe kastım değil erkekleride var hepsini kast ediyorum
- 1 yıl
Türkiyede yaşayan her tür insanın zihnini çalıştırma algoritması çok çok benzerdir. Olay ve olgular karşısında aynı “akıl yürütme” mekanızması çalışır. Doğu Demirkol’un bi filmi var; sana yardımcı olabilir.
Soran1 yılHangisi
- Kişilik & Karakter konusunda 669 cevap paylaştı.
1 yılBence bu kişi bunu yapmaz dediğinde yaptığını görünce geçirdiğin şaşkınlık gibi :)
10 Yorumla
1 yılDünya görüşmeleri çok farklı içlerine girmeden anlayamazsın anlatmakla olmuyor çelişkilerle dolu gelir 🤣
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. iç ve dış yaşam olarak katı şekilde ayrı... ve bazılarının iç dünyası... kopkop şeklinde ;)
10 Yorumla
1 yılYani onlar da herkes gibi insan
14 Yorumla
Soran1 yılTabi mesela dindar seküler acık kapalı veya en tesettürlü herkes sınanıyor inanclı bile olsa libidosu veya göz zinası herkes aynı kefede
- 1 yıl
Yani şimdi nefis herkeste var Şeytan herkesle uğraşıyor herkesin istekleri var ama Mesele ne biliyor musun Mesela bu tür şeyleri özel durumların gösterilip gösterilmemesi mesele yani mesele helal yoldan gidermek varken haram yoldan gidermek o isteği
Soran1 yılEvet
- 1 yıl
Ama işte çoğu kişi konuşuyor her konuyu
Gizli Üye(36-45)1 yılEnsest ve pedofili vardır
00 YorumlaTutucu ve gizli
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer