Örneğin ebeveynlerimizden bu kelimeleri duymak, arkadaşlarımızdan, sevgilimizden eşimizden, çocuklarımızdan. Kıymetli midir sizin için? Davranış olarak hissetmek, hissettirmekten ziyade sözsel ifade nasıl etkiler sizi? Kurar mısınız böyle cümlelere hayatınızdaki insanlara.
Hayatınızda ki insanlara onlara “seni seviyorum” ve “iyiki hayatımdasın” demek ne gibi etkiler bırakır?
Bunları duymak benim için hiçbir anlam ifade etmiyor ve ihtiyaç da duymuyorum çünkü hayatımdaki çok değerli insanlar bu cümleleri katbekat hissettiriyorlar, yeri ve zamanı geldiğinde
Bir insanın ruhuna dokunup, yürüdüğü bu hayat denen yol da yorgunluğuna enerji bakımından değer katan, hayatı işiten için daha katlanılabilir kılıp, anın büyüsünün kudretiyle yaşama daha da sıkı tutunmasına sebep olan bu gibi söylemler fiziksel temasla yeri tam doldurulamayacak o ruhsal dokunuşu mümkün kılar.
Herhangi bir insanın çevresi, ona karşı sevgi besleyipte -bunu dışavururken tasarruf etmeyenlerle- sarılı ise şayet yaşamda ki en büyük zenginliği çoktan elde etmiştir.
Seni seviyorum'ların ve iyi ki'lerin yağmur gibi yağdığı garip bir dönemdeyiz. Samimiyet olmayınca rüzgara kapılıp uçuyor çoğu. Önemsemek ve sevgiyi göstermek gerek. Bu cümleleri söyleyenin şu duvardan bir farkı olmalı.
Annem çok söyler yalnız kalınca canımın içi... Ya insanlar çok kolay diyor iyi ki varsın diye ama bence çok özel... İyi ki varsın dediğim birini unutmam yani