İnsanlar bu kadar kötü olup düzgün birilerini nasıl buluyorlar?

Bir kuzenim var herkesin hayatına kötü yorum yapar eleştirir sevgilisi olan insanları birbirlerine yakışmıyorlar ya da bu böyle biri der yargılar kınar bu dediklerine karşılık ben yorum yapmayınca bazen tartışırız hatta neden bişey demiyorum diye her neyse geçenlerde bize geldi sevgilisinin mezuniyeti için çocuk tıptan mezun oldu ve biraz tanıdığım kadarıyla düzgün efendi biri

böyle insanlara böyle insanların denk gelmesi beni üzdü birazda kendime içerledim açıkçası çünkü benim karşıma hep sorunlu tipler çıkıyordu neden böyle arkadaşlar

İnsanlar bu kadar kötü olup düzgün birilerini nasıl buluyorlar?
Cevapla