Bir kuzenim var herkesin hayatına kötü yorum yapar eleştirir sevgilisi olan insanları birbirlerine yakışmıyorlar ya da bu böyle biri der yargılar kınar bu dediklerine karşılık ben yorum yapmayınca bazen tartışırız hatta neden bişey demiyorum diye her neyse geçenlerde bize geldi sevgilisinin mezuniyeti için çocuk tıptan mezun oldu ve biraz tanıdığım kadarıyla düzgün efendi biri
böyle insanlara böyle insanların denk gelmesi beni üzdü birazda kendime içerledim açıkçası çünkü benim karşıma hep sorunlu tipler çıkıyordu neden böyle arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
çünkü kötüler sevilir hayat adil değil işte.
Onların ilişkisinin geleceği belli değil sen Dürüst olmaya devam et illaki karşısına dürüst biri çıkar
Kuzenim karakterini saklamış olabilir ya da çocuk bilerek hayatında tutuyor.
Evet kuzenim çok sinsi
Sen narin iyi birisn ya uyanıklar direkt sana sarıyor
Çünkü herkesin sınavı farklı
Onların daha çok şansı var
Öyle ya insallah kader bize de en yakın zamanda güler
Amin inşALLAH ❤️
Sende kötü ol
2 yüzlüler