Kendinize yapılmasını istemediğinizi başkasına yapar mısınız?

İnsanlar da farkettim ki , kendilerine yapıldığı taktirde rahatsızlık duyduğu şeyi bir başkası rahatsız olmayacakmış gibi rahatça o davranışı sergileyebiliyorlar. Bu alışkanlık mı? Yoksa rahatsızlık mı? Yoksa saygısızlık mı?

Kendinize yapılmasını istemediğinizi başkasına yapar mısınız?
Cevapla