Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapar mısın?

Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapar mısın?
Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapar mısın?
İnsanlar o kadar bencil olabiliyor ki bazen kendine yapılan şeyi hoş karşılamıyor ama bir başkasına aynı şeyi yapacak kadar bencil olabiliyor bazen. İnsanlar neden böyle anlayamıyorum. Madem yapılan şeyi hoş bulmuyorsun bir başkasına da yapma! Bir de böyleleri ne özür bilir ne bir şey yağ gibi üste çıkıp hala haklı olduğunu savunup dururlar.🙂 Sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapar mısın?
Cevapla