Arkadaşlar çok sıkıldım hayat keyif vermiyor ya sizce de öyle değil mi?

hayattan zevk alamıyorum, ne başımı koyabileceğim bir ev var kıytırık da olsa altımda bir arabam var ne düzgün bir işim var, yaş 26 olmuş ailemin evinde sığınmacı gibi yaşıyorum çok bunaldım çok sıkıldım herşeyden, Allah hayırlı bir şekilde ölüm verir inşallah, kendi canıma kıyamam ama allah’a bunun için çok dua ediyorum
Arkadaşlar çok sıkıldım hayat keyif vermiyor ya sizce de öyle değil mi?
Cevapla