Erkekler, Kiz sizden böyle özür dilese sevinir miydiniz?

Selam, eğer geçen sefer sana kaba davrandıysam özür dilerim. Hiçbir şekilde kabalık yapmak gibi bir niyetim yoktu, beni yanlış anladın, umarım bana gücenmezsiniz, yoksa birini kırdığım ya da kaba davrandığım için kötü oluyorum..

Erkekler, Kiz sizden böyle özür dilese sevinir miydiniz?
Cevapla