Kişilik & Karakter Bu 190 ve üstü erkekler 160 hobitlerde ne buluyorlar? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Benim gibi 170 manken dururken Güncellemeler1 yıl 140 laf bagirttti Güncellemeler1 yıl 150 leri soruya hiç eklemedim fark ettiyseniz çünkü onları hiç goremiyorum Bu 190 ve üstü erkekler 160 hobitlerde ne buluyorlar? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. 1.70 bana göre minyon ama boyun güzel, tam sınırında. 1 0 Yorumla
AsteriaTitan Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Türkiye ortalaması bu yönde olduğu için. Haklısın bu yönden. 1 0 Yorumla
Lila_rüzgar12 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Tabi kuzum sen kendini böyle yüksekte görürsen zaten sende bir şey bulamazlar haklısın 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Aynen haklısın biraz g*tüm yere yakın gezecem Yorumla Lila_rüzgar12 1 yıl Sadece 2 cm kısaydım ama sen abartıyorsun sanki 1.90 boyundasın Yorumla
işil70 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 96% 1 yıl Belkide hobit dediğin kızların fiziği senden daha güzeldir 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Zaten boy yok tüm imkanlar oralarda bolusulecek 😅 Yorumla işil70 1 yıl Üzülme belki sanada bakan olur namıdiğer 1.70 Yorumla Soran 1 yıl Peki 150 Yorumla
spiritoitaliano Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Manken olmak Boyka bitmez yüz önemli eststik varsa güzel sayilmzsiniz 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Yüzümde guzel Yorumla
YesılYankeeı Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 49% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 669 cevap paylaştı. Bu 170 ler niye 190 ustu erkekler istiyor buda garip bence 175 180 olsa olmuyor mu..))) 0 6 Yorumla Soran 1 yıl Olmaz topuklu giyince aynı boy hatta omzum onu geciyor Yorumla Soran 1 yıl Bir de 150 lere göre bizim istememiz daha mantıklı değil mi Yorumla YesılYankeeı 1 yıl 10 cm topuklumu giyiyorsun..))) Yorumla Soran 1 yıl Evet bazı zamanlarda ortama gore Yorumla YesılYankeeı 1 yıl İnşallah 2 metre sevdicegin olur ne diyem arkadas. ...))) Yorumla Soran 1 yıl İnşaallah Yorumla
Gkhn222 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Hiç alakası yok 193üm hep 170 üstü tercihim oldu yanlış düşünüyosun 😄😄 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Sen istisnasin ya da ben bahtsizim Yorumla Gkhn222 1 yıl Hayat bazen sürpriz yapar ve karşına çıkarır 😄😄 nerelisin ve kaç yaşindasın Yorumla
Usersena Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Kankam hobit falan demişsin niye ki biz sana öküz diyor muyuz 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Öküz olmam için 180 ustu olmalıyım ben olması gerekenim Yorumla Usersena 1 yıl Haha kandır kendini Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. 150-160 arası boyundayım ama gidipte insanları boyuna göre ezmiyorum. 0 0 Yorumla
ÖzöÖzööz Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl 150 160 lar daha çok kıza benziyor daha dişil Allah öyle yaratmış erkekler kıza benzeyene meyilli 150 160 lar tam kız senin aksine (: 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Kendall buna anirdi gigi zılgıt çekti... Yorumla ÖzöÖzööz 1 yıl Kendall ve Gigi manken kıyafet taşıyor vs. gerçek hayatta erkeklerin tercihi bu yönde bak sende yazmışsın sorunda erkekler niye minyonları seçiyor diye Yorumla
Tunç2112 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl 159 la ilişkim olmuştum ben 191im çok farklıydı ya hele yatakta 0 10 Yorumla Soran 1 yıl Çok merak ettim ama ciddi soruyorum kız tam olarak nerene kadar geliyordu bacağın kadardır heralde Yorumla Tunç2112 1 yıl Evet zor alıyordu ama inanılmaz zevk alıyordum Yorumla Soran 1 yıl Ya normal ayakta durdugunuzda boyu tam olarak Yorumla Tunç2112 1 yıl Dirseğime geliyordu Yorumla Tunç2112 1 yıl Oturmadan konuşmuyor du sürekli başını kaldırmakran Yorumla Tunç2112 1 yıl Ama 170 kız ayrı 155 ayrı Yorumla Soran 1 yıl Dirsegine mi😂 Yorumla Tunç2112 1 yıl Evet ama ne demişler yemekte kimyon yatakta minyon tabi 182 kızlada ilişkim oldu oda başka Yorumla Tunç2112 1 yıl 180 misin sen Yorumla Tunç2112 1 yıl 170 misin ama minyon kızların yüzü hep güzel olur Yorumla
Hopee000 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Ters kutuplarin birbirini cekme seysi benimde hep karsima uzun erkekler cikiyor 0 2 Yorumla Soran 1 yıl İşte bu durum sana da saçma gelmiyor mu uyumsuz oluyorsunuz Yorumla Hopee000 1 yıl Bence tatlii ama kesinlikle biri birini gercekten seviyorsa boy yas gibi rakamlar pekte onemli degil ben bu acidan bakiyorum Yorumla
Regnanspiritus_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. sen 160ın tadını alsan böyle demezdin :D 0 2 Yorumla Soran 1 yıl 160 erkekte cekilmez yani Yorumla Regnanspiritus_ 1 yıl erkek olarak değil ya kadın olarak demiştim. Yorumla
whe_inthemood Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Tamam abla 190ları sana göndercem 0 1 Yorumla Soran 1 yıl İyi yaparsın ablacım adamın bacağı kadarsindir şimdi Yorumla
NowWeAreFreee Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl 170 de çok uzun değil 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Ya lafın gelişi 175 mi deseydim Yorumla
Sabrinamabrina Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Ablan bin yaşınada gelse taş taş taş taş tal 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Ne alaka tatlım onun yüz ve ciltle alakası var Yorumla Sabrinamabrina 1 yıl Tatlım mı Yorumla
pwlinsiu Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl ben de uzun boylu olmak istiyorum 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Evet kısa olmak iyi bir şey değil kaçsin ki Yorumla pwlinsiu 1 yıl 1.61 ben 1.75 olmak istiyorum Yorumla Soran 1 yıl Evet o boydayim Yorumla
fairtail Takip Et Master Yaş: 49 , eic 58% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı. Benim boyum 2.06 cm arkadaşlarım ortalama 1.75 cm 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Doğru yoldaşın yerden bitmelerle olmaz yurumez Yorumla fairtail 1 yıl Öyle demeyelim kimseyi nitelemeyelim. Kısmet nasip 1.60 cm sevgilimde oldu. Yorumla
COLDHERO Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 566 cevap paylaştı. Evirip çevrimesi kolay olduğu için 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Piliç mı bu kardesim Yorumla COLDHERO 1 yıl Evet piliç Yorumla
JuniorForeverrrr Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl 170 uzun değil 0 9 Yorumla Soran 1 yıl 180 olup davar gibi mi isterisn Yorumla Usersena 1 yıl Kanka sen de sen gibi olmayan herkese sallıyon iyi misin çok mu üzdüler bence milleti aşağılamak yerine hayatına devam et Yorumla JuniorForeverrrr 1 yıl @Usersena uzun olmadıgını söylüyorum sadece? Yorumla JuniorForeverrrr 1 yıl Benim yorumlarım sana niye batıyor Yorumla Usersena 1 yıl Sana demedim sen ne alaka Yorumla Usersena 1 yıl Ya sana demedim olm ben kız milleti asagiliyor ona dedim sen de ne alıngan çıktın Yorumla JuniorForeverrrr 1 yıl @Usersena nerden biliyim ben diger cevapları okumuyorum Yorumla Usersena 1 yıl Soruyu soran kıza dedim sana yazan herkesi asagiliyor onu etiketledim ona gitmemiş Yorumla JuniorForeverrrr 1 yıl @Usersena ok Yorumla
Heimdall0 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Madem guveniyorsun niye gizli yaziyorsun 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Niye kendimi ifsa edeyim Yorumla Heimdall0 1 yıl İfsalik ne durum varda Yorumla Soran 1 yıl Çevremden bir hobit gorurse g*tü kalkar da ondan Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. yatakta çok konforlu oluyor 160 lar 0 0 Yorumla
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Djdhdhfh asiri guldum 0 0 Yorumla
ateslialper06 Takip Et Master Yaş: 29 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Egosu yok o hpbitlerin sen gibi ondan 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Onların egosu var asıl Yorumla ateslialper06 1 yıl Ahqhaa onlar sen gibi soru sormuyor ama Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Boydan başka bişeyin yoksa çok normal 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Yoo vok guzelim baya manken gibi demissim zaten Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Gel bakalım manken bende 170 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Hayır daha uzun olmalisin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl İyi o zaman 270im senin için 😀😀 Yorumla Soran 1 yıl Yok 60 Arsin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ne? Yorumla
secretman077 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 399 cevap paylaştı. 173 üstü ideal 1 0 Yorumla
GameOf_KS Takip Et Yoda Yaş: 37 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 353 cevap paylaştı. Manken misin 😂 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Barbaranin 174 civarı olması sizi neden guldurmuyor Yorumla
batiksandal Takip Et Xper 5 Yaş: 28 1 yıl Her zman bulunmuyor işte 170 yılki hami nerde 🤭😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Aşkın boyla alakası var mı sence 1 4 Yorumla Soran 1 yıl Aşkı kim gibee Allah aşkına hem diyelim aşık oldu o boy farkı ne o öyle tam alay konusu birtek bana öyle gelmiyor bence Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Öyle birisi çıkar ki boyun bile önemi kalmaz Yorumla Soran 1 yıl Sen kendini kandır etrafta daha iyileri var sonra hayatını vasat biri için mahvedince pişman olursun Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sen de kendini kandırıyorsun. Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Abla üzüldüm şimdi djdjjdjejd 0 6 Yorumla Soran 1 yıl Neden Ablam boyuna mi süt iç uzarsin belki Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sende gelecekteki eşine içir yatamadan önce icsin oda uzar belki Yorumla Soran 1 yıl Denerim Yorumla Cevap sahibi 1 yıl O kadar mi acitti 150 lerin yorumları😂 Yorumla Soran 1 yıl Ateş olsanız cürmüm kadar yer yakarsınız be Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Nedir bu 190 sevdaniz umarım 190 larin altında kalirsiniz😂😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
1.70 bana göre minyon ama boyun güzel, tam sınırında.
Türkiye ortalaması bu yönde olduğu için. Haklısın bu yönden.
Tabi kuzum sen kendini böyle yüksekte görürsen zaten sende bir şey bulamazlar haklısın
Aynen haklısın biraz g*tüm yere yakın gezecem
Sadece 2 cm kısaydım ama sen abartıyorsun sanki 1.90 boyundasın
Belkide hobit dediğin kızların fiziği senden daha güzeldir
Zaten boy yok tüm imkanlar oralarda bolusulecek 😅
Üzülme belki sanada bakan olur namıdiğer 1.70
Peki 150
Manken olmak Boyka bitmez yüz önemli eststik varsa güzel sayilmzsiniz
Yüzümde guzel
Bu 170 ler niye 190 ustu erkekler istiyor buda garip bence 175 180 olsa olmuyor mu..)))
Olmaz topuklu giyince aynı boy hatta omzum onu geciyor
Bir de 150 lere göre bizim istememiz daha mantıklı değil mi
10 cm topuklumu giyiyorsun..)))
Evet bazı zamanlarda ortama gore
İnşallah 2 metre sevdicegin olur ne diyem arkadas. ...)))
İnşaallah
Hiç alakası yok 193üm hep 170 üstü tercihim oldu yanlış düşünüyosun 😄😄
Sen istisnasin ya da ben bahtsizim
Hayat bazen sürpriz yapar ve karşına çıkarır 😄😄 nerelisin ve kaç yaşindasın
Kankam hobit falan demişsin niye ki biz sana öküz diyor muyuz
Öküz olmam için 180 ustu olmalıyım ben olması gerekenim
Haha kandır kendini
150-160 arası boyundayım ama gidipte insanları boyuna göre ezmiyorum.
150 160 lar daha çok kıza benziyor daha dişil Allah öyle yaratmış erkekler kıza benzeyene meyilli 150 160 lar tam kız senin aksine (:
Kendall buna anirdi gigi zılgıt çekti...
Kendall ve Gigi manken kıyafet taşıyor vs. gerçek hayatta erkeklerin tercihi bu yönde bak sende yazmışsın sorunda erkekler niye minyonları seçiyor diye
159 la ilişkim olmuştum ben 191im çok farklıydı ya hele yatakta
Çok merak ettim ama ciddi soruyorum kız tam olarak nerene kadar geliyordu bacağın kadardır heralde
Evet zor alıyordu ama inanılmaz zevk alıyordum
Ya normal ayakta durdugunuzda boyu tam olarak
Dirseğime geliyordu
Oturmadan konuşmuyor du sürekli başını kaldırmakran
Ama 170 kız ayrı 155 ayrı
Dirsegine mi😂
Evet ama ne demişler yemekte kimyon yatakta minyon tabi 182 kızlada ilişkim oldu oda başka
180 misin sen
170 misin ama minyon kızların yüzü hep güzel olur
Ters kutuplarin birbirini cekme seysi benimde hep karsima uzun erkekler cikiyor
İşte bu durum sana da saçma gelmiyor mu uyumsuz oluyorsunuz
Bence tatlii ama kesinlikle biri birini gercekten seviyorsa boy yas gibi rakamlar pekte onemli degil ben bu acidan bakiyorum
sen 160ın tadını alsan böyle demezdin :D
160 erkekte cekilmez yani
erkek olarak değil ya kadın olarak demiştim.
Tamam abla 190ları sana göndercem
İyi yaparsın ablacım adamın bacağı kadarsindir şimdi
170 de çok uzun değil
Ya lafın gelişi 175 mi deseydim
Ablan bin yaşınada gelse taş taş taş taş tal
Ne alaka tatlım onun yüz ve ciltle alakası var
Tatlım mı
ben de uzun boylu olmak istiyorum
Evet kısa olmak iyi bir şey değil kaçsin ki
1.61 ben 1.75 olmak istiyorum
Evet o boydayim
Benim boyum 2.06 cm arkadaşlarım ortalama 1.75 cm
Doğru yoldaşın yerden bitmelerle olmaz yurumez
Öyle demeyelim kimseyi nitelemeyelim. Kısmet nasip 1.60 cm sevgilimde oldu.
Evirip çevrimesi kolay olduğu için
Piliç mı bu kardesim
Evet piliç
170 uzun değil
180 olup davar gibi mi isterisn
Kanka sen de sen gibi olmayan herkese sallıyon iyi misin çok mu üzdüler bence milleti aşağılamak yerine hayatına devam et
@Usersena uzun olmadıgını söylüyorum sadece?
Benim yorumlarım sana niye batıyor
Sana demedim sen ne alaka
Ya sana demedim olm ben kız milleti asagiliyor ona dedim sen de ne alıngan çıktın
@Usersena nerden biliyim ben diger cevapları okumuyorum
Soruyu soran kıza dedim sana yazan herkesi asagiliyor onu etiketledim ona gitmemiş
@Usersena ok
Madem guveniyorsun niye gizli yaziyorsun
Niye kendimi ifsa edeyim
İfsalik ne durum varda
Çevremden bir hobit gorurse g*tü kalkar da ondan
yatakta çok konforlu oluyor 160 lar
Djdhdhfh asiri guldum
Egosu yok o hpbitlerin sen gibi ondan
Onların egosu var asıl
Ahqhaa onlar sen gibi soru sormuyor ama
Boydan başka bişeyin yoksa çok normal
Yoo vok guzelim baya manken gibi demissim zaten
Gel bakalım manken bende 170
Hayır daha uzun olmalisin
İyi o zaman 270im senin için 😀😀
Yok 60 Arsin
Ne?
173 üstü ideal
Manken misin 😂
Barbaranin 174 civarı olması sizi neden guldurmuyor
Aynı fikirdeyim
Her zman bulunmuyor işte 170 yılki hami nerde 🤭😂
Evirip çevirmek kolay
Bilmem
Manken mısın görüp karar vermem lazım
Aşkın boyla alakası var mı sence
Aşkı kim gibee Allah aşkına hem diyelim aşık oldu o boy farkı ne o öyle tam alay konusu birtek bana öyle gelmiyor bence
Öyle birisi çıkar ki boyun bile önemi kalmaz
Sen kendini kandır etrafta daha iyileri var sonra hayatını vasat biri için mahvedince pişman olursun
Sen de kendini kandırıyorsun.
Abla üzüldüm şimdi djdjjdjejd
Neden Ablam boyuna mi süt iç uzarsin belki
Sende gelecekteki eşine içir yatamadan önce icsin oda uzar belki
Denerim
O kadar mi acitti 150 lerin yorumları😂
Ateş olsanız cürmüm kadar yer yakarsınız be
Nedir bu 190 sevdaniz umarım 190 larin altında kalirsiniz😂😂