Büyüğünüzü hissettiğiniz o an ne zamandı?

BÜYÜDÜĞÜNÜZÜ NE ZAMAN HİSSETTİNİZ..! Ben sanırım bugün hissettim. Bugün 32 oldum. Haftanın başı olduğu için gerçi bugün izin günüydü ama herkesin işi gücü var kutlayan da olmadı. Sanırım belli bir yaştan sonra doğum günü kutlaması olmuyor. Herkes mesajla kutladı sağolsun ve ben doğum günlerini Abartiyorum galiba. Neyse büyümemek için çok çaba harcadım çok direndim ve sonunda büyüdüm. Ayrıca evde kaldım. 32 yaşındayım bir sürü yanlış yaptım bir sürü olay atlattım. Hiç bir işte dikiş tutturamadim. Boş boş şu an kpss ye hazırlanıyorum o kadar başarılı öğrenci varken olmaya değil ama neyse. Bundan sonra büyüdüm ya ne yapacağım konusunda hiç bir fikrim yok. Bana fikir verin. Dipnot evlenmek istemiyorum 32 olarak büyümüş olabilirim ama evlenmek için çok miniğim. 🤗
Büyüğünüzü hissettiğiniz o an ne zamandı?
Cevapla