Böyle söylemek itici mi yoksa işi gücünden dolayı mı söylemek zorunda?


Yüz yüze görüşme ise iş olasılığı gerçekse çok normal ve anlayışla karşılamak gerekiyor ama telefonla görüşme ise seven insan beş dakikada fırsat bulur en azından bir hal hatır sorar zaman ayırır
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️🙋
Rica ederim balım 💖🌸
Seven ne yapar eder konuşur, görüşür, hatta fırsat kovalar nolur bir konuşsa, bir görüşse diye.. Haftada bir diyorsa ve devlete ait bir operasyonda değilse olmaz..✔️
Çok teşekkürler 😊🎉🎈
En güzel cevap kimse onu seçiyorum nedense çoğu güzel cevaplar sana denk geliyor.😇 rica ederim 💖🌸
Gurur duyarım 🙏🌺
Cevap
16Cevap
Hayır tabi ki de bence olmaz.. gerçekten seven kişi bunu demez zaten.. insanın sevdiğine ayıracak zamanı olmalıdır her zaman
Çok yoğun ise o zaman bir ilişkiye başlayamayacak. Kimse kimsenin keyfini beklemek zorunda değil sonuçta.
Haftada bir ne ya harçlık verir gibi. Olmaz ondan kesinlikle. Ne kadar yoğun olursa olsun insan uyurken arar sorar konuşur.
Ben şnanmıyorum bunlar bahane ben şöyleydi böyleyim diye bir şey yok ben sana böyleyim diye bir şey var isteyen zamanda bulur vakitte
çekici olacak hali yok heralde :D onun vardır başka takıntısı o yüzden seni kızağa alıyor işte...
Tabi ki olmaz. Ne o öyle haftada bir kere görüşelim falan çok saçma.
Seven vakit ayırır buluşmasa bile arar sorar
Böyle adamlar evlendikten sonra da haftada bir dışarı çıkarız.. ayda bir de sevişiriz der..
Yoğunluğunu yiyeyim. Sanki iş adamı haa. Arkadaş, olan da kıymet bilmiyor be!
Buluşma anlamında diyorsa normal, olabilir.
Ama gerçekten de yoğun olduğunu görmek lazım. 😅
Aslında burada biraz detaylı sorgulamak lazım, haftada bir görüşmeden kastı yüz yüze görüşmek mi telefonda görüşmek mi?
Zamanında demişliğim var
İsteyen herseyi yapiyo bahane bence
Belki de gerçekten yoğundur
Ben haftanın o günü müsait değilik denir 😂
Üslubu itici.
Olmaz öyle biriyle
isteyen kişi engellerden bahsetmez
Olur
Yoğunda 🙄
Yoğundayım nasıl bir isim fiil?🤔
Olur.
İşim olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar