50 yasindaki insanların sadece torunlarının sorunlariyla ilgili kaygiları olduğunu duşünürdüm demekki başka dertleride varmış 😀 bende bu arada çocukluk enerjisiyle dolu olduğum için uyuyamiyorum 😀
Sen görmüş geçirmiş yaşlı başlı kadısın diye soruyorum 😀 ama birilerine güvenmek zorundayız. Insan sosyal bir varlık, en azından ilk taniştığımızda buna ne diyosun
Sıradan ya. Çokta farklı değil. Meraklı da değilim aslında öyle pek. Gülünecek gibi olsaydı kendimi 50 hissetmezdim. Aksine ağlanacak gibiydi :) iyi geceler malum yaş ilerledi.
Keşke bu konuşmayı ikimizde ergenken yapsaydık o dönem tanışsaydık diye düşünüyorum, belki o zaman hep ergen kalabilirdin, ergenliğe dair gulünecek şeylerinde olurdu neyse aradan geçmiş 30 yıl artık bir şey farketmez uyu sen ninecim iyi geceler. 🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
27. Elinizde o kalmadıysa 18.
20 yaşında
Oha 50 mi 😀
Sende 10 yıl gençleşecek kadar ne yaşadın allahsen 😂
Bu şu yaşımdaki bir his değil hayatım boyunca çocuk kaldım 😀 peki sen ne yasamış olabilirsin eğer söylediğin his doğruysa tabi
Büyüme :) umarım büyümeni hızlandırıcak , yıpratacak şeyler yaşamazsın
Ben yandım sen yanmamı diyosun
Evet sen hep kel ve 20 kal 😊
Haha sana nine diyebilirmiyim 😀
Hııııı neden olmazsın genç delikanlı 😂
Beni kırmadığın için tesekkür ederim ninecim 😀 bu arada sen istiyosun 50 yaşında olmayı gakiba ufaktan ufaktan hayirdır ya 😀
Evet zaten öyle ruhum 😂
Hersey bi yana bu kabulleniş çok kötü itiraz ediyorum bunu kendine yapamazsın
Bazı kabullenişler iyidir. Daha fazla düşünmen gerekmez. Sizin itiraz hakkınız yok beyefendi hayat benim😂
Öyle olsun bakalım 🙂 neden uyumadın peki 50 yaşında biri için çok gec bir saat 😀
Depresyon da bi 50 düşün nasıl uyusun 😂
50 yasindaki insanların sadece torunlarının sorunlariyla ilgili kaygiları olduğunu duşünürdüm demekki başka dertleride varmış 😀 bende bu arada çocukluk enerjisiyle dolu olduğum için uyuyamiyorum 😀
Sen bi kenarda Lego oyna evladım. Gece gece çok ses çıkarma başın kaldırmıyor 😂 ayrıca uyku saatin geçti
Keşke uyku düzeni konusunda bana örnek olacak bi ninem olsaydı diyorum 😀
Valla bu yaştan sonra çoluk çoçuğun eğlencesi olduk 😂 uykunun örneği mi olur. Çoçuklar da bi acayip 😂
Hahah. Ama bizi sizler yetistirdiniz bu duruma getirdiniz ninecim. 😀
Evladım sen kendi nenene dert yan 😂 ben herkesin nenesi değilim
Bisey sorcam bu yaşında kadar hayattam ögrendiğin en onemli şey ne
Güvenmemek sende büyü sende öğreneceksin bunu
Sen görmüş geçirmiş yaşlı başlı kadısın diye soruyorum 😀 ama birilerine güvenmek zorundayız. Insan sosyal bir varlık, en azından ilk taniştığımızda buna ne diyosun
Evladım uyku saatin gelmiş senin. Bu yaşta ne bu sorular 😂 ergenlik bitmedi galiba bi asilik felan
😀 cidden sen nasıl bi ergenlik gecirdin anlatta gülelim biraz. trip atıyomuydun durduk yere, ya da meraklımıydın çok 😀
Sıradan ya. Çokta farklı değil. Meraklı da değilim aslında öyle pek. Gülünecek gibi olsaydı kendimi 50 hissetmezdim. Aksine ağlanacak gibiydi :) iyi geceler malum yaş ilerledi.
Keşke bu konuşmayı ikimizde ergenken yapsaydık o dönem tanışsaydık diye düşünüyorum, belki o zaman hep ergen kalabilirdin, ergenliğe dair gulünecek şeylerinde olurdu neyse aradan geçmiş 30 yıl artık bir şey farketmez uyu sen ninecim iyi geceler. 🙂
Başka bir evrende artık 😊 gülerdik o zaman evet. İyi bi Arkadaş olurduk
😉🙏
60 net
otuziki
22-23
Yaşım 27 ama ruhum 1000 yaşında
40hissederdim 18im
18 gibi
İçin mi geçti neden 50