
Pandoranın kutusu gibiyim. Şiştim doldum artık. 🙄 Gerçi içini açınca o kadar iyi şeyler çıkmaz gibi.

Pandoranın kutusu gibiyim. Şiştim doldum artık. 🙄 Gerçi içini açınca o kadar iyi şeyler çıkmaz gibi.
Ağırlaştırabilir.. ama bana verilen sır benimle mezara kadar gider hiç bir şekilde bunu kimseye anlatmam ya da söylemem.. zaten karakteri olan da sır saklar her zaman
Ben sır saklayamıyorum ya.. Hemen birine söyleyesim geliyor.. Kimseye söyleyemesem de ya kardeşime ya anneme söylerim illa ki.. O yüzden bir ağırlık hissetmiyorum..😃
Beni ağırlaştırmaz ya çünkü duyduğum çoğu şey veya verilen sırlar beynimden uçar gider, unuturum, unutmadıklarım da benimle kalır kimseye söylemem.
Ben sır tutsam unutuyorum ağırlık yapmıyor 😂
Ne güzel
Benimkileri sana vereyim de unut bari 😂
Sonra söylersen oda neydi derim 😂
İşte bunu istiyorum 😂 Sorduğum zaman ne sen ne ben hatırlayacam😂
Sonra bakarız olmuyor sırrı iade ederiz be 😂
Cayma hakkı yokmuş 😂 iade reddedildi diyor
Bizde yasaklı kişiye iade ederiz böyle hak mı varmış 😂🤣😂 tehdit ederiz 🤣
Sonuna kadar gidiyor helal be 😂
Tabiki de bu işin sonu bize zarar 🤣 söz başka yerden çıkarsa bizden bilirler 🤣
Aynen öyle 😂
Sır tutma be 😂 tamam mı uzak dur 🤌😂
Tutmam derim tutarım ben
Herkesin sırrı benle mezara 😂 depolama alanını genişleteyim ben.
Neneni dedeni unut çocukluğunu unut anca öyle sığar çünkü sırlar 50 GB büyüklüğünde olabiliyor 😂🤣
Ben direkt +1 TB daha alıyorum
😂 Unutmaya gerek yok
Sana yer kalmaz bak 😂🤣
Onu da hallederiz
Şu hayatta halledemediğim şey olmadı daha 😂 ( duvara toslayacağı günü bekliyor. )
Sırlar mezara gitmez 🤌😉
Bakalım😌
Bakma yap demişler 🤣
İzle de gör değil miydi o😂
O bedel ödetirken söyleniyor be 😂 repliklerin yerini bozma 😂
Hahaha😂 İyi tamam dediğin olsunn😂
Hep dediğim olur zaten 😎😎😎
Tabiiiiii 😌
😂😂😂
İnsan biraz inatçı olur 😂
Valla inatçı yapımı uyandıramadın daha 😂
Neyse sabah sabah ateşle oynamaya gerek yok 😂
Aynen havalar zaten sıcak
Sonbaharda görüşelim 😌
O zamana kadar unuturum 🤣 aklıma gelirse tamam 😂🤣
Anlaştık 😂 Ben unutmam kdkd
Emin misin 😂
Benim için eğlenceli veya güzel anıları/kişileri unutmam rahat ol 😂
Gorecez 🤣
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim
Cevap
5Cevap
Tonla insanın sırrı var bende ama ağır gelmiyor. Taşımayı bilmek gerek.
Sır diye düşünme dertleştin oldu bitti. Bu zaten başka yerde kpnuşuşmayacak ki neden yük olsun. Her şeyin her yerde söylenmeyeceğini bilmekten kaynaklı bir ağırlıktır o hissedilen belki de.
Yok bence hem sende sırrını anlatırsın karsılıklı rahatlama olur bence , ben zaten unutuyorum genelde 🥲
Gidip anneme anlatıyorum her şeyi ahsja. Sorry bana sırrını anlatanlar bizim de bi kapasitemiz varr
Ne söylerim kimseye ne de kimsenin yükünü üstüme alırım. 5 dk sürmez unuturum
Evet ağırlık yapar. Bir yerden sonra saklamak da zorlaşır ya :D
Fazla kafaya takma kral. Ben öyle yapıyorum ve öneriyorum😁😁😁
Eyvallah :D
♥️
Evet kesinlikle, anlatmayın kardeşim bana sır mır kendimi zor taşıyorum bı de sizin hayat yükünüzü mü tasicam beeeeh diye bağırasim geliyor onlara
Birilerine yardımcı olmayı severim ama sürekli dert duymak bazen yoruyor
Hayır güvenli birisi yapar
Yük olur tabi
evet o yüzden kimse bana sır vermesin ahahahahha
Ben dert biriktirme küpü muym ya
Olumsuz bir etkisi olmadı şimdiye kadar
Ben rahatsız hissediyorum kendimi.
Yok ya bende bişe yok
Evet
Evet olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?