
Anahtarıysanız bir kilidin, kaybolmadığınız sürece kıymetiniz bilinmez.

Anahtarıysanız bir kilidin, kaybolmadığınız sürece kıymetiniz bilinmez.
zor günlerde ben kimseyi duymam ki, aramak mantıksız. Ben kendi iç sesimle falan boğuşuyor olurum o sıra.
🙄 valla onu bunu bilmem de ben dua ediyorum bol bol
Dankeşön efenim ✌️
Polisi aramım.
Her konuda destek veriyorlar mı
Eyvallah
Cevap
6Cevap
Anamı ararım. En güzeli terapi gibi sesini dinlerim
Ablamı ararım
Kendimi ararım.
Ablamı arardım.
Kimseyi kendi kendime hallederim
En yakın dostumu
112yi ararım
Annem
Uçak bodunu 😂
Kimseyi
Babamı
Kimseyi aramam kimseden hayır yok
Manitam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar