Hayattan zevk alamıyorsak yaşamaya hakkımız var mı?

Bence ötenazi uygulamasıyla cehennemin dibini boylamak daha mantıklı
Hayattan zevk alamıyorsak yaşamaya hakkımız var mı?
Cevapla