Farklı bireylere bakış açınız nasıl? Onların da toplum da yeri var mı?

Fiziksel olarak biraz farklı flört çift gördüm. Kız hayli güzel, beyimiz biraz fiziksel sıkıntılıydı açıkçası çoğu sağlıklıdan daha bilge gözüküyor. Neyse yan masada konuşmalara şahit oldum ya bunların ne işi var sokakta moral bozuyor hele bu kız buna nasıl bakıyor bla bla bla

Bazen kısa süreliğine o zorlu hayatı yaşasın isterdim

Farklı bireylere bakış açınız nasıl? Onların da toplum da yeri var mı?
Cevapla