İyi biri olmak bu devirde insanlarda saflık mı sanılıyor ve bu durumu nasıl görüyorsunuz?

Örneğin kendimdem örnekle arkadaşlar beni tanıyan iyi tanır tanımayan vs dışardan vs nasıl tanımlarsınız?

İllaki bende herkese karşı aynı değilimdir insanlık hali anı günü günü tutmaz sizler ne düşünüyorsunuz?
İyi biri olmak bu devirde insanlarda saflık mı sanılıyor ve bu durumu nasıl görüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 🤩 İyi biri olmak bu devirde insanlarda saflık mı sanılıyor ve bu durumu nasıl görüyorsunuz?
İyi biri olmak bu devirde insanlarda saflık mı sanılıyor ve bu durumu nasıl görüyorsunuz?
Cevapla