Ben şu son iki haftadır zor bir dönemden geçiyorum. Belli etmemeye çalışıyorum. Gülüyorum falan ama eskisi gibi gözlerimle değil, sadece ağzımla…
İşyerinde de kimse sormaz niye moralin yok diye? Farkında bile değil belki de bir kişi dışında. Bir çocuk var bana sürekli “senin moralin bozuk, iyi değilsin bugün falan “diyor.”Bir şey mi oldu, biriyle mi tartıştın, bana anlatabilirsin” falan diyor?
O kadar yakın değiliz. Kendisiyle de kısa süre önce tanıştım zaten. Sizce tamamen arkadaşça mı yaklaşıyordur? Ama insan sevmediği bir insanın üzgün olmasını umursar mı ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
umursamaz
insanlik namina umursar ben sevmediğim insana bile sorarim insan sonuçta
Birkaç defa sorar mısın peki?
valla askerde biri vardi zerre sevmezdim komutan yalakasi idi cocuga borç bile vermisliğim var
😂😂
Bence umursar. Bu insani bir değer vermedir. Tanımadığın insan bile yolda ağlar görse iyi misin der.
Umursar ve onunla beraber üzülür
Erkeklerin bu kadar iyi niyetli olduğunu bilmiyordum. :D
Biz bile sevmediğimiz erkek umurumuzda olmaz
Emin olun bizimde bir kalbimiz var