Bir erkek sevmediği bir kızın üzgün olmasını umursar mı?

Ben şu son iki haftadır zor bir dönemden geçiyorum. Belli etmemeye çalışıyorum. Gülüyorum falan ama eskisi gibi gözlerimle değil, sadece ağzımla…

İşyerinde de kimse sormaz niye moralin yok diye? Farkında bile değil belki de bir kişi dışında. Bir çocuk var bana sürekli “senin moralin bozuk, iyi değilsin bugün falan “diyor.”Bir şey mi oldu, biriyle mi tartıştın, bana anlatabilirsin” falan diyor?

O kadar yakın değiliz. Kendisiyle de kısa süre önce tanıştım zaten. Sizce tamamen arkadaşça mı yaklaşıyordur? Ama insan sevmediği bir insanın üzgün olmasını umursar mı ki?

Bir erkek sevmediği bir kızın üzgün olmasını umursar mı?
Cevapla