Gecenin bir yarısı babam arıyor ve konu buraya bağlanıyor, yaşlı duygusallığı diye bir şeyin var olduğuna gerçekten inanıyorum artık.

Gecenin bir yarısı babam arıyor ve konu buraya bağlanıyor, yaşlı duygusallığı diye bir şeyin var olduğuna gerçekten inanıyorum artık.

Annem çok derdi. Beni bir buket çiçekle gömün. Kendi yetiştirdiği reyhanları, papatyaları, gülleri buket yapıp vermiştik ellrine.
Belki de umduğu kişiden çiçek alamadığı için böyle bir istekte bulundu. O sebeple yaşlı duygusallığı vs diyemiyorum. Derinlerde olan bir hasret sebebiyle muhtemelen böyle isteklerde bulunuyorlar.
Ölünce nereye gömüldüğüm ile değil de; nereye gideceğimle ilgileniyorum daha ziyade.
Cevap
4Cevap
Hayır yok öyle bir düşüncem. Aslına bakarsak öldükten sonra zaten ne fark eder..
Yok öyle isteklerim
Bunu düşünmedim. Ama düzgün bir yerde gömülmek isterim. shsh
İstanbul'a gömülmek isterim, memlekete götürmesinler.
Hiç düşünmedim ama daha çok öldükten sonra gideceğim edebi yeri düşünüyorum
Ölünce kül olmak istiyorm thanks
Öldüğüm yere gömsünler
Hayır, yok
Henüz yok
Köyüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?