
O zaman sana pembe pembe düşünen ama bunu belli etmeyen kadın çizeyim. 😀
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 çok naziksin 🙏🙋
En İyi Cevaplar
1 yılRenk, ruh hâline de bağlı gelişir.. Zihne bağlı da değişir.. Kara kara düşünmek sadece bunalım ifade etmez esasen diye düşünüyorum ve siyah demek istiyorum.. Kendi içinde sürprizleri olan bir siyah..
00 Yorumla
1 yılBu gece gri 🥴
26 Yorumla- 1 yıl
Hımmm gri belirsizliği temsil eder?
- 1 yıl
Evet aşkım bu gece böyleyiz seninle pembe kahve keyfi yapmayı çok isterdim ❤️🌸
- 1 yıl
@Cileklitartt senin canını yerim ben 🥰 hiç canını sıkma olur mu bazen olur arada o piskolojik çöküşler , sıkıntılar insanız sonuçta hayat herzaman güldürmüyor maalesef ama güzel düşünmek ve sabırlı olmak lazım derdi veren Allah dermaninida mutlaka veriyor 🙏 her şey gönlünce olsun minik marul yaprağım 🌿 ❤️🙏 rabbim gönül ferahlığı versin inşallah 🙏🥰❤️🌺❤️
- 1 yıl
Sen aşk misin aşk kadinmisin 🥺🥺 ben seni yerimmmmmmmm bal kupum amin inşallah mesajlarının yüzümü guldurmesi ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ seninde yüzün hep gülsün hep mutlu ol birtanem
- 1 yıl
@Cileklitartt rica ederim gülüm ne demek 🙋 amin canım hep birlikte cümlemizin inşallah 🙏 çok teşekkür ederim 🙏❤️😘🥰
- 1 yıl
❤️❤️❤️❤️
1 yılAyni düşünüyorum.. alışkanlık olmus neden tavan hep beyaz olur anlamıyorum. Sana uyup bu sene gök mavisi mi yaptirsam diye düşünüyorum
131 Yorumla- 1 yıl
Ooo süpermis 👍 Mavi güzel renktir , huzurun , ferahlığın sakinliğin rengidir oyuzden denize ve gökyüzüne insana bukadar huzur verir işte
- 1 yıl
Gökyüzüne bakmak
- 1 yıl
Peki söz gök mavisi yaptırıp bunu sitede paylaşacağım. Inan ki zaten aklima takiliyordu. tavan neden beyaz olmak zorunda.. yanlara kim beji mi yoksa şampanya mi iyi olur?
- 1 yıl
Kum beji pardon
- 1 yıl
Tmmm peki hadi bakalım öyle olsun 👍 duvarlar da Kum beji rengi olsun
- 1 yıl
Tamam dir peki öyle olsun🙏
- 1 yıl
Şimdiden hayırlı olsun diyelim ozaman iyi günlerde kullanın denizden gelen yürüyen cazibe seni 🤣
- 1 yıl
Sağol teşekkürler bak söz yaptirip senin bu sayfana resimi aticam 😂😂ahah oldu bir de plaj havlusu çizerler dermişim 😂😂
- 1 yıl
Haha 😂 tamam at bende merak ettim nasıl olur acaba diye
- 1 yıl
Peki hadi hayirlisi😂
- 1 yıl
Şezlong , lan havlusu güneş kremi filan 😂😂 denize gidemiyorsak denizi ayağımıza getiririz temsili 😂
- 1 yıl
Bak ya gaza gelicem şimdi çizimi yapacak adam bulduracak bana😂😂
- 1 yıl
Bak şimdi 😂 Aşk olsun ben ne dedim ki 😂 senin gaza geleceğin varmış 😂
- 1 yıl
Ahah yerdeyim şu an yemin ederim terlim olsa peşine kesin yollardım 😂😂
- 1 yıl
Terlik olsa yani kesin pesindeydi şuan😂
- 1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 korkutuyorsun beni 😌
- 1 yıl
Ahah peki barıştık korkma terlik yok😂 inan ki ben zaten bu renkleri düşünmüştüm... değişiklik iyidir
- 1 yıl
Ohhh beee 😂 içime su serptin şimdi 😂 terlikle kovalasaydin boncuk boncuk ağlardım
- 1 yıl
Tabiki değişiklik herzaman iyidir 👍 önemli olan neyi ne zaman yaptığındır aslında
- 1 yıl
Ahah bak ya ter içinde kalmış çocuğum tamam sana muzlu çilekli süt alicam bir de pasta korktun kendine gel😂
- 1 yıl
Haklisin biraz degismek şart. Kafamda var di zaten iyi olacagini umuyorum
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 çok naziksin içmiş kadar oldum seksi şey seni 🤣
- 1 yıl
Tabiki 👍 sen kafanda tasarla eminimki güzel ve ferah bir ortam sağlayacaktır
- 1 yıl
Afiyet olsun ozaman ne diyelim😂evet inanki düşüncem buydu. Degisiklik olur en azindan
- 1 yıl
👍👍😊🙋🥰
- 1 yıl
Yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık 🙏💙💙💙💙
- 1 yıl
Rica ederim seninde güzel sorun ve tatli anlayışlı hoş sohbetin için teşekkür ederim🌹🙏
- 1 yıl
Rica ederim ne demek 🙋 herzaman
- 1 yıl
Kraliçe bu olmalı 🌹🌹🙏🙏
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- 1 yıl
Eig için teşekkürler 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılEvet bence de haklısın
10 Yorumla
1 yılYaaa bardak ve kahve fincanının güzel uyumuna bittim🩷🩷
Mor💜daima kadın👸🏻
32 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim çiçeğim 🌺 sağolasın 🌸💓💓💮🌺💕💓💮🌸💞💕💓🌺💮💓🌸🌸🌺💕💓💮
- 1 yıl
Rica ederim🩷🩷🩷
1 yılAy dimi ama ya bende beyaz beyaz düşünsem diyorum.. Tıpkı bir melek gibi.. 😍
14 Yorumla- 1 yıl
Tabiki düşün çiçeğim 🌺 beyaz ferahlık tır saflıktır temizliktir , güzel düşün ki güzel olsun her şey 💓🌸💞💕💕🌺🌺
- 1 yıl
Kesinlikle canım.. Bu kadar kötü insanın içinde güzel şeylere ihtiyacımız var.. 🌼🌻
- 1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısın canım 👍🥰❤️
- 1 yıl
🥰😘❤️
Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Ayy benimkiler bu kadar iç açıcı değiller annemi sana göndersem bayılır bu renklere o :)))
23 Yorumla- 1 yıl
Dimi ama çok tatlı duruyorlar 👍 tabiki hemen yolla çiçeğim 🌺 buyursun gelsin başımın üstüne 🙋keşke böyle bir imkan olsa annelerimizi de alır kahve yapar hep birlikte içerdik çok güzel olurdu ❤️🥰💓🌸
- 1 yıl
💕💕🌸💓💕💞🌸💓💓💕💓🌸🌸
Bir kadına pembe renk çok ayrı bir kadınsılık katıyor ya hastasıyım
11 Yorumla- 1 yıl
🌸💮🌸🌺🌸🌺🌸
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sana pembe yakışır :) sunumun da çok güzelmiş beğendim
12 Yorumla- 1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏💓🌸🌸💮💕💕💮🌸💕💕💕💕💕💕💕
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 yılSenin gibi rengarenk bir hatuna da renkli renkli düşünmek yakışır 💜
13 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim çiçeğim 🙏 çok naziksin ağzına yüreğine sağlık 🙏🌸💓💕🌷💞💓🌸💕💞🌺💞💞💕🌸💓🌺🌸🌸
- 1 yıl
Rica ederim Maviş🌸💖
- 1 yıl
🙋🥰😘
1 yılBen de sana uyuyorum ben de pembe pembe düşünüyorum 😄
12 Yorumla- 1 yıl
Tabiki düşün canım 😊 pembe iyidir canlılığı , heyecanı , sevgiyi temsil eder güzel düşün ki güzel olsun her şey 💓🌸💮🌸💓💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕
- 1 yıl
🥰🌹
1 yılÇok güzel çok çok güzel. Pembe çok güzel çağrıştırıyor:)
14 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle öyle 👍🌺🌺🌺🌺
- 1 yıl
Mavide güzel gözlerde:)
- 1 yıl
👍👍🤗
- 1 yıl
Gözlerimde öyledir diyorsun
Tabii ki En güzelini yapıyorsun
11 Yorumla- 1 yıl
Dimi ama 🌸💓🌸💓🌸💮🌸💓💮
1 yılPembeyi alet ettiğin soru içeriğini görünce hiç bi renk düşünmemeye ant içtim boşşş 😁
13 Yorumla- 1 yıl
Hımmm üzdün 😌
- 1 yıl
Kıyamam başını omzuma koy sana pembe şiirlerim var 😁😁
- 1 yıl
Tmmm pikiii 🤗
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılBedavadan mutlu olmak ne kadar da güzel bir şey
21 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle öyle 👍
Beyaz düşünmek istiyorum
23 Yorumla- 1 yıl
Düşün tabiki hayatım 🌺 Beyaz safliğın , temizliğin , ferahlığın rengidir , güzel düşün ki güzel olsun her şey 💓🌸💮🌸💓💕💓💕💓💕💓💕💓💕💓💕💓💕💓💕💓💕💓💕💓💕💓
- 1 yıl
Düşünelim canısı ❤️
1 yılMavi demek istiyorum, özgürlüğü ve güveni temsil eder👍🟦
03 Yorumla- 1 yıl
Birde huzuru
- 1 yıl
Aynen.. Deniz ve Gökyüzü; hem yerde hem gökte..🟦
- 1 yıl
Kesinlikle 👍
1 yılBöğürtlenmi o kahve yanındaki
12 Yorumla- 1 yıl
Böğürtlen görünümünde şekerleme BİM den almıştım
- 1 yıl
Pembe olanında başarılı olamamışlar. Ancak bazı görseller hoşken o kahve fincanın bana çok iyi şeyler hissettirmedi
Toz pembe hayaller diorsun yani
12 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle öyle 👍💮🌺🌺🌺🌸🌺💓🌺🌺🌺
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Mavi mavi mas mavi gözleri boncuk mavi 🤣🤣
13 Yorumla- 1 yıl
Mavi renk iyidir 👍 huzuru , sakinliği ferahlığı , sessizliği temsil eder oyuzden denize , gökyüzüne bakmak insana huzur verir işte
- 1 yıl
👍😊🤗🥰❤️
Kişilik & Karakter konusunda 874 cevap paylaştı. Mavi mavi düşünüyorum denize karşı ☺️
13 Yorumla- 1 yıl
Vuuu süpermiş 👍 mavi renk iyidir insana huzur ve ferahlık verir 🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
- 1 yıl
🙏👍😊
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Karışık düşünürüm. Bardağın çok güzel
14 Yorumla- 1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏🙋😊
- 1 yıl
🙏🥰😊
Haklısın valla
11 Yorumla- 1 yıl
🙏💓🌸❤️
1 yılRakı beyazı.
Çok şirin olmuş.
11 Yorumla- 1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏💕🌸💓🌸💮💞💓🌸💕🌸💓💮💕🌸💮🌸💓💮
1 yılAfiyet olsun abla :)
11 Yorumla- 1 yıl
Çok teşekkür ederim çiçeğim 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🌸💮💕💮🌸💓💓💞💮🌸💕💮💮🌸💓💞🌸💓🌸🌸💓🌸💓💓💮
Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Çok tatlisin kız
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🌸🌺
1 yılBen de bundan sonra pembe pembe düşünücem 😂
12 Yorumla- 1 yıl
Düşün tabiki hayatım 🌺 hep kara kara düşün nereye kadar
- 1 yıl
Doğru söylüyorsun bebekim ❤️
1 yılGenelde gri ara ara gece mavisi
15 Yorumla- 1 yıl
@sky_walker süpersin 👍 arada soğan kabuğu rengide düşün oda güzel oluyor 😂
- 1 yıl
Deneyeceğim teşekkürler ama kabuklardan kestane kabuğu rengi bana daha bi uygun gibi sanki 😃
- 1 yıl
Ooo tamam Olur olur oda olur 😂 kara kara düşünmeye vaktin olmaz 😂
- 1 yıl
Kara kara olunca düşünemiyorum zaten ben 😄
- 1 yıl
Haha 😂😂 sesli güldüm 😂
Ben mavi mavi düşünüyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Ohhh misss ferah renktir iç açar mavi 🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Gizli Üye(45 üstü)1 yılToz pembe mi yani 😄
11 Yorumla- 1 yıl
Hayır Şeker pembesi 🌸
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılBenim ki bu aralar kıpkırmızı
14 Yorumla- 1 yıl
Niye acaba 😂
- 1 yıl
yöresel tabir ile alaf atıyor
- 1 yıl
😂😂
- 1 yıl
bunlar hep havalardan
1 yılKara kara düşünmekten başka nasibimizde yok
10 YorumlaBen düşünmeyi tamamen bıraktım.
10 YorumlaBen mavi'yi düşünüyorum 🤨
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılBordo olurr siyah olur acı yeşil oluur😎😈
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılÇok mantıklı hareket 😂
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılAferin doğru yoldasın
10 Yorumla Rengini bilmiyorum.
13 Yorumla- 1 yıl
Sen yeşil yeşil düşün o vakit 🌿🌿🌿🌿🌿
Bence de 😍😂🌸🩷
11 Yorumla- 1 yıl
🌸💓💮💕💞🌸💓🌸💮🌸💞💞🌸💓🌸💮💞💞🌸💓🌸🌸💞
- Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.
1 yılDoğru.
11 Yorumla- 1 yıl
😊😊
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. pembe düşün pembe olsun demişler
10 Yorumla
1 yılBende pembe düşünürüm 😌💕
00 Yorumla
1 yılMavi mavi düşüyorum ahaha
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bazenleri Zonguldak kömürü gibi düşünüyorum
00 Yorumla
1 yılHaklısın
10 Yorumlasari
10 Yorumla
1 yılGüzel bir düşünce
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılKaradan iyidir. 😃
10 Yorumla
1 yılMantıklı
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 426 cevap paylaştı. Turkuaz
10 Yorumla
1 yıl. Evet
12 Yorumla- 1 yıl
Okkkk
- 1 yıl
👍
1 yılAynen
11 Yorumla- 1 yıl
Okkk 😂
1 yıl@NeclaTekinAydınoğlu sen ne renk düşünüyorsun 🧐
010 Yorumla- 1 yıl
en sevdiğim renkte düşünüyorum ben yaniii... (boşluğu doldur bakalım yanlış çıkarsa ayvayı yedin)
- 1 yıl
Morumsu pembe 😎
- 1 yıl
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM ilk defa doğru cevap verdin olcan sen olcaannn 🧿🧿🧿
- 1 yıl
Benim en sevdiğim renk ne?
- 1 yıl
siyah olabilir mi acabamsıı 👉🏻👈🏻
- 1 yıl
Değil. Lacivert😎
- 1 yıl
ya o kıyafette değil miydiiii
- 1 yıl
Kaçıyorum ben🚀🛸
- 1 yıl
Genel olarakta lavicert severim ben
- 1 yıl
aman napim diğer bildiklerimin yerine sayarız 💃🏻 geliyorum ben deee 🤝🏻🧿
Gizli Üye(25-29)1 yılBen mor mor düşünüyorum sonra mor oluyorum🤓🤓
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKeşke bende senin gibi pempe pembe düşüne bilsem
00 YorumlaNeden sadece içinkine odaklanmazsınız ki😊
00 Yorumla
1 yılBen yeşil yeşil
00 Yorumla
1 yılPembe candır
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılMavi severim
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
