Mağdur olmadığı halde mağdur edebiyatı yapan insanlar hakkında ne düşünüyor sunuz?

Bir insan (Engelli ) olabilir, eğitimsiz olabilir, Fakir olabilir, Ama bir insan karaktersiz , şerefsiz , yalancı, olamaz, Burada farklı hesaplarla milleti rahatsız edip, sonra sıkisinca ayni hesabından kendine küfür edip hesabı kapattıran, daha once p. orno resim ile yazılı taciz de bulunan, samimi insanları sevgilisiniz iftira atan, biri mağdur edebiyatı yapıyor, eğer beni burada istemiyorlar üstüme geliyorlar, beni dava ederim diye tehdit ediyorlar diye, gizli ya da açık hesap tan soru görürseniz itibar etmeyin , mahkemeye vermedim, vicdanıma yenik düştüm, ama budefa ailesine ulaşıp yediği tüm hatları abisine göndereceğim, sizler De tedbirli olun gizli üye olarak gelir sorunuza küfür eder sapıklık yapar,
Mağdur olmadığı halde mağdur edebiyatı yapan insanlar hakkında ne düşünüyor sunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Bir insanı ayakta tutan karakteridir. İki yüzlü yalancı iftiracı olmayacaksın. ✌️
Mağdur olmadığı halde mağdur edebiyatı yapan insanlar hakkında ne düşünüyor sunuz?
Cevapla