
Akrabalarını seven çok az insan var bu KS’de. Onu fark ettim ve Kaos sorusu sormak istedim zkzkzk.
Akrabaya el öpmeye gitmek tarih mi oldu , sizlik bir olay mı?

Akrabalarını seven çok az insan var bu KS’de. Onu fark ettim ve Kaos sorusu sormak istedim zkzkzk.
Akrabaya el öpmeye gitmek tarih mi oldu , sizlik bir olay mı?
🤔🤔biz öyle bir şey yapsak 2 yıl sonra eve döneriz galiba yani o kadar akrabalarımız var ve kimse AA Bi kahve içip bırakmaz ne yaziki 😂😂en az 1 gün boyunca sabahtan aksama kadar kalman gerekiyor
Ve ben dünya türünü sevmiyorum aksine sabahtan aksama kadar gezsek daha eğlenceli gelir ve ayrıca evin dışında uyumayı sevmediğim içinde neden dünya türünü seçemem oyuzden 😂😂😂😂çok mantıklı
Dünya turu kadar sürer mi gjjgjvj
Cevap
3Cevap
Hayır çıkmam
Hayeller ve Hayatlar , Hayeller dünya turu🤩 Gerçekler akraba turu. Dünya turu olsa müthiş olurdu
Gitmiştik beş yil önce sence tarih mi olmuş?🙄😅
Ama el öpmeye gidip sadece kadinlarin elini öpmek çok mu saçma 😄
Bn bişey farkettim akrabalar tabi ki bizi üzüyor sorun illaki oluyor ama benim çocuğum kanser oldu bna akrabalarim yardim etti , yakinlarim aradı , arkadaslarim destek verdi. O yüzden insanlari sevmeye ve ilgi göstermeye başladım
Ne çok seveceksin ne de uzak tutacaksin ortasi ikisi fazladan olmayacak..
Eşim için gerekli ise evet ama bana çok da lazım diyiiil
Kendi ailemden baskasinin elini filan opemem bide eşimin ailesi tamam
Yo seviyorum da uzaktalar el öpmeye gitme kalmadı artık bizde yok böyle bir gelenek
Canim kocam ne derse o😂😂😂
Wow jgcj
Ben buna cevap veremem
Nedenmm
Akrabalarıma sevgimi sorgulattı bu soru xhsonckc
Olay o zaten gjgjjg
Gideriz çok güzel olur valla
Sülale geniş galiba 😄
Benim yok 0 ama kocamın vardır inşallah sjsjjs
Niyetine aldıysan vardır 😄
Umarım yavv
Hayırlısı olsun kalabalik olunca illallah ediyorsun
akrabaların canı cehenneme.
akraba turuna çıkmadım
Akraba yok ki çıkalım, ama onu çıkaracağım zaten
Hayır.
Kısa ve netsin
Sıkıcıyms
Neden olmasın
Pek benlik değil be
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar