Bir insanın size zarar verememesi onun yaptığı kötü şeylere tepki vermemekle mi mümkün olur?

Daha önce sosyal medyada görmüştüm, trafikte bir sürücü diğer sürücüye bağırıyor, diğer sürücü ise hiç arabasından çıkmıyor ve gülümsemeye devam ediyor. Kendini ezdiriyormus gibi gelmişti ama şu an öyle olmadığını daha iyi anlıyorum. Başkalarının tepki ve davranışlarıyla tetiklenmemek gerek. Eğer tetiklenmez ve onlar yüzünden strese girmezsen sınırını çizmiş olursun. Onun baktığı açıdan belki kendini ezdirmis olabilirsin ama kendi açından baktığında umursamamis olursun.. Önemli olan da kendi açından baktığında ne düşünüyor olduğundur..

Bir insanın size zarar verememesi onun yaptığı kötü şeylere tepki vermemekle mi mümkün olur?
Cevapla