
TDK değilim. Takıntılı hiç değilim. Ama görünce aşırı rahatsız oluyorum. Bu kişilerin klavyesinde i harfinin çalıştığına eminim çünkü bazı kelimeleri "i" harfi ile de yazıyorlar. Örneğin "bilım kişılığınizı belırler" ya da "tarıfının ıçinde ne var" gibi şeyler yazıyorlar. Okurken geriliyorum, limon tiki olan birisinin karşısında limon yemek ne hissettiriyorsa benzer bir his yaşıyorum.
Çünkü bunu yapabilmek daha zor ve daha çok çaba gerektiriyor. Klavyede ı ve i harfleri yan yana olsa anlayabilirim. Aynı harf için nasıl 2 farklı tuşa basabilirsin, beynin çalışma sistemine aykırı. Alışkanlık olsa tamamını ı ile ya da i ile yazarlar.
Benim gibi bu yazım hatalarından rahatsız olanlar var mı? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer