TDK değilim ama "i" harfi yerine "ı" harfi kullananlara tahammül edemiyorum, ya siz?

Not: Konunun görseldeki kişiyle alakası yoktur.
Not: Konunun görseldeki kişiyle alakası yoktur.

TDK değilim. Takıntılı hiç değilim. Ama görünce aşırı rahatsız oluyorum. Bu kişilerin klavyesinde i harfinin çalıştığına eminim çünkü bazı kelimeleri "i" harfi ile de yazıyorlar. Örneğin "bilım kişılığınizı belırler" ya da "tarıfının ıçinde ne var" gibi şeyler yazıyorlar. Okurken geriliyorum, limon tiki olan birisinin karşısında limon yemek ne hissettiriyorsa benzer bir his yaşıyorum.

Çünkü bunu yapabilmek daha zor ve daha çok çaba gerektiriyor. Klavyede ı ve i harfleri yan yana olsa anlayabilirim. Aynı harf için nasıl 2 farklı tuşa basabilirsin, beynin çalışma sistemine aykırı. Alışkanlık olsa tamamını ı ile ya da i ile yazarlar.

Benim gibi bu yazım hatalarından rahatsız olanlar var mı? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

TDK değilim ama "i" harfi yerine "ı" harfi kullananlara tahammül edemiyorum, ya siz?
Cevapla