Yağmurlu havalarda eve sipariş vermemek biraz fazla hassasiyet olmuyor mu?

Bir arkadaşım yağmurlu havalarda gerçekten eve sipariş vermemek lazım, kuryeler kaza yapıyor demişti. Kurye kaza haberlerinin çok olduğu bir dönemdi. Işte medyanın insan psikolojisini nasıl bozduğuna bir örnek...

Hatta kazada kendini sorumlu tutmak mantıksız. Ben o esnada yolda bile değilim, nasıl başkasının yaptığı kazadan sorumlu olabilirim? 😅

Yağmurlu havalarda eve sipariş vermemek biraz fazla hassasiyet olmuyor mu?
Cevapla