Kendi öz saygımı arttırmak için ne yapmalıyım, hem ilişki içinde hemde genel anlamda?

Hayatımda hep iliskimi ya da arkadaslarımın sorunlarını ailemi on plana koyuyorum. İliskimde bir sorun oldugunda dunyanın en mutsuz insani oluyorum sanki. İliski icin de ona cok baglanmis gibiyim. Bunu nasıl yenebilirim? Ve kendi ozguvenimi arttirmak icin ne yapmaliyim?

Kendi öz saygımı arttırmak için ne yapmalıyım, hem ilişki içinde hemde genel anlamda?
Cevapla