Tek. bir olay ya da yaşanmışlık bunu belirlemez anne karnında başlar kişinin serüveni ama şunu unutmamak gerekir patates kaynayan suya atılınca yumuşar yumurta sertleşir yapılan işlem aynıdır ama farklı tepki görmüştür yaşadığımız olaylar vb bizi ne şekle koyacak bunu düşünmek. lazjm bence
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
insanlara çok güvenmek oldu
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Şu an beni bu hale getiren şey, küçükken motor kazası yaşadım ve yerde kaç metre sürünmeme o kadar acı çekmeme rağmen annem dahil kimsenin yardım etmeyişi oldu hatta annem yardım etmeye çalışan 1 2 kişiyi durdurdu gönderdi :D Yani o günden sonra dedim ki "annem bile beni umursamıyorken kim beni sever ya da yarı yolda bırakmaz ki" dedim ve hiç kimseden bir şey beklememeye o gün karar verdim. O günden sonra kimsenin yaptıklarına kısa bir süreden sonra üzülmedim zaten
Hepsi. Farkında olmadan beklentiye girdiğim, sevip saydığım bir şekilde yolumun kesiştiği ve bir şeyler öğrendiğim herkes. Hepsinin bende bıraktığı iz, verdiği ders, aldığım darbeler beni bugüne getirdi.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Lise birde 2 kişi tarafından uyuşturulup t*cavüze uğramam.
Acıyacaksanız kendinize saklayabilirsiniz. O sefil ruhlar daha acınasılar.
Tabiiki. O olay beni tanımlamıyor, olayı ben tanımlıyorum. Sadece kelimeden ibaret bana göre, küçükken atlattığın ağır bir grip nasıl hissettiriyorsa öyle hissettiriyor.
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Bana hesap soran kızın ben ona hesap sorunca beni erkek arkadaşı için satması çocuk onu terketti iyi gibi oldu sonra yine satması şok için tuzak kurması