Savaşmayana ve yüzleşmeyene kadar içinizde bir yerlerde yer edinecektir. 


Ben artık yoruluyorum. Pes ediyorum. Üstüne gidemiyorum. Bir yerden sonra tükeniyorum maalesef.
Mental olarak çöküş yaşıyor insan
Gitmezsem beni hapsederler acıyı yaşamak hissetmek gerek acıdan kaçmak daha çok acıyı yaşamaya sebep olur
Katılıyorum
Cevap
10Cevap
Acılarım kaldı sadece. . korkularım yok..
Korkularının ve acilarinin üzerine gitmezsen, zamanla o yükün altında ezilirsin. Mücadeleyi hiçbir zaman kaybetmemek gerek
Evet her zaman üzerine giderim Bu yüzden güçlüyüm
Gitmek zorunda kalana kadar kaçabilirsin. Ama öyle bir köşeye sıkıştırır ki bi yerden sonra mecburen karşılık vermen gerekir. Gücün var mı yok mu bilemem… Köşeye sıkışmadan çaresine bak derim
Giderim. hiç çekinmem. ama korkum genelde sevdiklerimi kaybetme acısını yaşama onu aşamaya bilirim. allah kimsenin acısını kimseye göstermesin. onun dışında savaşmaya devam çünkü yaşamak mucizedir
Giderim, o an o korkularımı yenmezsem acılarımın üstesinden gelmezsem ömür boyu aynı durumda kalacağımı bilirim çünkü
Bunu çok yaşadım hâlâ yaşıyorum, korkularını üstüne giderse kendini aşarsa tecrübe kazandırır. Eskisi gibi korkuyu yaşamayacaktır.
Gider gelirim bazen kaçarım. Gerilla taktiği ile baş etmeye çalışırım
Eskiden gitmezdim korkardim. Ama simdi yurumek ne kelime kosuyorum resmen ))
Onlar benden kaçar o derece
Üzerine gitmem daha çok kanar genelde kapatmaya calisirim
giderim ve gittim de şimdi her şey istediğim gibi
Tebrik ederim.
Bazen giderim bazen gidemem
Eskiden giderdim artık görmek istemiyorum.
Acılara yürüyor korkmuyorum
Fiziki acı ise giderim duygusal ise stop
Evet yoksa daha da büyüyüp dağ oluyorlar
Benim huyum bu zorlamak 🤣😂
Acıya ve korkuya göre değişir
Gidiyorum
Giderim
giderim
gitmem
Kaçarım
Gideriz evelAllah
Giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?