Türkiye’de insanlar neden agresif oldu bilmek istermisiniz?

Bir arkadaşıma herkes delirdi filan derdi klinikte kafasına 4 tane şok yemiş düzeldi diye bırakmışlar.

Bana akşam geldi Türkiye’de Herkes bir anda aşırı agresif oldu. Neden biliyormusun dedi.

Neden dedim. Mersin’de bir gecid kapısı varmış. Oradan daha önce insanlar diğer boyutlara geçebiliyormuş. Bu geçidin kontrolünü Ademoğlu kaybetmiş. İfrit soylari oradan tüm ülkeye yayılmış. İnsanların sinirlenmesi için kontrolü kaybetmesi, cinnet geçirmesi için vesvese veriyorlarmış ama kimse ne olduğunu anlayamıyor. Dedi kanım dondu. Sizce bunlar doğru mu?

Türkiye’de insanlar neden agresif oldu bilmek istermisiniz?
Türkiye’de insanlar neden agresif oldu bilmek istermisiniz?
Cevapla