Bir arkadaşıma herkes delirdi filan derdi klinikte kafasına 4 tane şok yemiş düzeldi diye bırakmışlar.
Bana akşam geldi Türkiye’de Herkes bir anda aşırı agresif oldu. Neden biliyormusun dedi.
Neden dedim. Mersin’de bir gecid kapısı varmış. Oradan daha önce insanlar diğer boyutlara geçebiliyormuş. Bu geçidin kontrolünü Ademoğlu kaybetmiş. İfrit soylari oradan tüm ülkeye yayılmış. İnsanların sinirlenmesi için kontrolü kaybetmesi, cinnet geçirmesi için vesvese veriyorlarmış ama kimse ne olduğunu anlayamıyor. Dedi kanım dondu. Sizce bunlar doğru mu?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
cahillikten neden olacak
Sanmıyorum. ne çıkarıldığı tam olarak belli değil, ama orijinal İncil bulunduğu iddiasını görmüştüm ben.
Ekonomik kriz var çünkü birileri ülkenin bokunu çıkardı..
paçalarımızdan cehalet aktığı içindir
gerek yok biliyoruz zaten akp yüzünden
İnsan biraz yazıları okur
kusura bakma sevgilim okulda mektup yazdiginda bile okumazdim
Saçmalama
Ben de saçmaladığını düşündüm. İnternetten bir baktım gerçekten geçit kapısından bahseden kişiler var. Kız geçit kapısının ne zaman açıldığını kimin açtığını kontrolün ne zaman kaybedildi hatta geçidin yerini dahi biliyor.
he tamam
Mış mış da mış mış