Gökyüzüne bakınca uzaklara daldığınız oluyor mu?

Ben çok severim gökyüzünü. En çok da yıldızları. Geceyi bu yüzden seviyorum sanırım.

Gökyüzüne bakınca uzaklara daldığınız oluyor mu?
Cevapla