Bana kızın biri yorumda gelmiş " çok çirkinsin" diyor ben kendimi görmüyorum ki görenler düşünsün dedim 😂 iyi demiş miyim? (Sayfa 2)

Bana kızın biri yorumda gelmiş " çok çirkinsin" diyor ben kendimi görmüyorum ki görenler düşünsün dedim 😂 iyi demiş miyim?
Cevapla