Bana kızın biri yorumda gelmiş " çok çirkinsin" diyor ben kendimi görmüyorum ki görenler düşünsün dedim 😂 iyi demiş miyim?

Güncellemeler
1 yıl
Konuyla ilgili olarak sayfasında soru açan ve beni konu alan @Fikretin_İsyanı' nınada desteği ve duyarlılığı için burdan kendisine teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık 🙏🙋😊
Bana kızın biri yorumda gelmiş " çok çirkinsin" diyor ben kendimi görmüyorum ki görenler düşünsün dedim 😂 iyi demiş miyim?
Cevapla