
Uzun zaman sonra zorlu bir yazılı sınavda olduğunu görmek, ne kadar da gerçekçi bir rüyaydı, sanki her şeye sil baştan başlamak gibi...
Sizin de yıllardır bilinçaltınıza işlenen ve rüyada gördüğünüz anılarınız oldu mu?

Uzun zaman sonra zorlu bir yazılı sınavda olduğunu görmek, ne kadar da gerçekçi bir rüyaydı, sanki her şeye sil baştan başlamak gibi...
Sizin de yıllardır bilinçaltınıza işlenen ve rüyada gördüğünüz anılarınız oldu mu?
Ben de rüyamda sınavlardan çok kaldığımı gördüm. Kendi kendime diyorum oğlum ben bu sınavı geçtim diyorum ama bir taraftan da çözmeye çalışıyorum soruları çözemiyorum 😄
Tabiki kuzen ve arkadaşının tuzağını gördüm ve zaten sezdim pis niyetleri yani yatmak istediklerini yani görme derken anlamı biri sana yoğun duygular besliyor ve düğünde bir şey olacak
Seneler önce eşimi rüyamda gördüm ve hiç tanımıyordum bile sadece rüyamda gördüm üzerinden 2 sene geçti ve eşimle tanıştım evlendim o günden beri hep rüyalara inanırım 🫶🏻
🙏🏻🫂
Rüyalarımı fazla hatırlamam öyle bir olay olmadı.
Teşekkürler 🙏🙂
Cevap
9Cevap
Zaman zaman oluyor tabiki uyandigim da ne rüyaydı bee diyorum
Hayır rüyalarımı hatırlamam
Sen böylesi kabus gibi rüyalar görmesen keşke canım benim.. sabah uyandiginda dudağında bir uçukla kalkarsın..
Dediğim şeyleri unutma olur mu.. temiz tut o bölgeyi.. elleme hiç. 👍
Hayır ben normal rüyalar görmüyorum hiçbir zaman, uçuk kaçık ütopik rüyalar peşimi bırakmıyor.
@ByBrawo seçtiğin günden sonra kendime gelemedim kabuslar görüyorum 😂🤣🤣
Şaka şaka 🤣
Yok öyle şeyler 😂
Tam dövmelik he 😂😂
Az bi göz morarsa yeter kafa kol bacak kırmaya gerek yok 😂
Onu değil ilk seni dövecem 😂
Seçmedigin için 🤣
Aaaa ayıp ya küçüğün kolunu mu kıracan 😂
Bi kere büyükler küçüklere göre olgun olurlar yani benim yaptığım çok normal karşılaman lazım 😌🤣🤣
Bi saygısızlığım yohtır 😂
Bi kere o benim lafım 😂
Başka laf bul 😂
Bilmeden bi saygısızlık yapmışsam özür dilerim yine de 😌
Sanmıyorum yaptığımı ama 🤣
Sahip olmak için çaba şart kaç kişiye söyleyerek adamın sesini duyurduk o yüzden benim o 😂🤌🤌
Hadi be benden daha sağlamsın 🤌🤣
Yav he he 😂 kessin öyledir ha 🤣
Sanırım yoktum 😂🤣
Ama itiraf et sana ben hatırlattım bide sen bi vursan duvarda izim çıkar ne ölü gibisi 🤣🤣
Çattık harbiden 😂
Tımarhane adresi verin bena lan 😂
Gelmiyorum demedim ki bende gelecem 🤣
Biliyorum 😂
Kimse birbirinden bir şey anlamıyor herkes yanlış anlıyor ya hani o yüzden öyle dedim 😂 yalan mı 👂
En iyisi susayım 🤐
Ben gıcık olduğunu düşündüm de o yüzden susayım dedim yoksa susmam ben 😂 baş belasıyım 🤌🤣
Tencere tava hep aynı hava 🤣🤣
Net olarak biz 🤣😂
Var var 🤌😂
Aynı kafayı yaşıyoruz 😎😎
Temam görüşürüz 😎
Evet var. Mesela bundan yıllar önce bir otobüsün kaza yaptığını görmüştüm rüyamda hatta bende reelde o otobüsle gitmekten vazgeçtim ve rüyada gördüğüm gibi o otobüs kaza yapmıştı vs...
Geçmişi rüyalarımda görmem pek hayır, farklı alternatifleri ve sonuçları ile görüyorum ara sıra. Daha çok şu anı veya sonrasını öngörebileceğim detaylar barındırıyor.
Ben ruyamda boşandığımi görmüştüm yaklaşık iki ay sonra boşandık
Aynen
Bazen gerçekten oluyor yani Bir Rüya görüyorsun yıllar sonra yaşadığın bir olay ben bunu rüyada görmüştüm diyorum.
İvet kafamı hala karıştıran kayşıma sonradan çıkan rüyalarım vayy😱
Evettttt oluyor olmaz mı? Dejavu durumunu çok yaşıyorum
Evet bı yerlerde kalmış anıların hortladığı oldu
Evet bazen oluyor sanki bir dejavu gibi o anı hatırlıyor insan.
Bazen rüyama girer bazı olaylar sanki gerçek miş gibi hissettirir
Evet oluyor zaman zaman
Çok nadir oluyor...
Hatırladığım yok
Evet bazen oluyor
Bi kere benim de başıma benzer bir şey gelmisti. Sınava yakın rüyamda sınava girdiğimi görmüştüm. Uyandığımda oh bee demiştim ama düşünsene aynı sınava 2 kez giriyormuş gibi oluyorsun o stres çok kötü 😂
😂
Evet, oluyor bu.
Bazen eskiye dair görüyorum.
Aklıma gelen hatırladığım bir şey yok
Ara sıra oluyor
Sık sık yaşarım bunu.
Yok ya
Haftasına çıkıyor
Bazen oluyor lise dönemini görüyorum arada
Rüyalarım kuvvetlidir
Çoğu şey böyle oluyor. 🤫
Bazen oluyor kankam
Olmadı,
Oluyor
Evet var
Yok reis.
Galiba evet
Yok.
Hayır yok.
Yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?