Bir erkek 2 sene içinde nasıl obez olma noktasına gelir ya 😑?

Eskiden hoşlandıgim biri vardi, Doktor o zamanlar kallipliydi yani 80,90 kilo vardı kilosu normaldi boyu 1.80 civarı bu arada şimdi 150 kilo olmuş eser yenerler gibi olmuş hatırlarsınız eser yenerler çok güzel hareketler bunlar da kilosu normaldi sonra şişti oda aynı oylle işte neden ya görünce şok oldum tanıyamadım bu yemeyle adam yiyip yatan biri değil doktor devlette hep yoğun buna rağmen

Bir erkek 2 sene içinde nasıl obez olma noktasına gelir ya 😑?
Cevapla