Kıyamamak, herşeye rağmen susmak, kaybetmekten korkmak vb
" Seviyorum ama gerçeği söyleyecek olursam seni kaybetmekten korkuyorum"
İçimiz didik didik huzur arıyor 😶
SozsuzZaman 🌺
" Seviyorum ama gerçeği söyleyecek olursam seni kaybetmekten korkuyorum"
İçimiz didik didik huzur arıyor 😶
SozsuzZaman 🌺

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sevgilim için sevdiğim kadın için zorluklara katlanırdım tabi ki de
Kaybetmekten korktuğun kişiyi bir gün kaybedersin.
Korkmayacaksın.
İçinden geldiği gibi davran.
Birini sevebileceğimi zannetmiyorum. Olurda bir gün olursa katlanabilir.
Her zaman değil , biribirini derinden yaralamak ve sürekli olarak fedakârlık yapmak sevgiyi zedeleler diye düşünüyorum.
Varsa sevgi denilen şey.
Ya kaybederim ya da onu sonuna kadar yaşarım. Öylesine katlanmam, katlanamam.
Katlanılacak şeye bağlı bu. Ödün verme noktasında ise katlanmamak gerekir.
Çok katlandık yeter daa
@AşkoKuşko Semih bunalmış yardımcı olur musun 😂
Bize gelmiyor demek kanks 😂
🤣🤣
🤣🤣
Şef orço semih abiye meydan okur deme öyle kral brawo 😂🤣
@ŞefOrço kankam'a yetişemez 😂
@ByBrawo Sağol kanks aynen öyle 😂😎
He şef orço bi robot semih abi bir insan fişini çekti mi bitti zaten daha da sesi çıkmaz orçonun 🤣
Önemli olan zeka değil onu kullana bilmek 😎 kankam kullanıyor 😎
Teşekkürler arkadaşlar 😎😎
Bak ne kadarda mütevazi kankam yaa 😎😂
Dimi ama 😎
Örnek al 😂🤣
Sürekli el öptürmek nedir 🤌😂
Sus canımı sıkma benim öp. elimi 😂
Bak ya öpmüyom 😎🤌
Ahhaha 🤣🤣
Semih abi sen söyle kim haklı 🤌😂
Ben haklıyım tabisi 😂 sus öp elimi 😂
Konuşma bi dakka o söylesin 🤌😂🤣
Sus gız 😂 burada emirleri ben veririm😂
İşte sıkıntı bu ben dinlemiyom 🤌🤣😎
Dinletmesini. bilirim ben sana 😂
Orhan Gencebay'dan Sen de haklısın eserini siz kıymetli dostlarıma armağan ediyorum 😎🎶
Senin Allah'ına kurban 😎
Bir tane seç 🤌😎
@sozsuZzaman Tamam o zaman sen istedin 😎 @ByBrawo kankamı seçiyorum 😎
Peki peki öyle olsun 🙄
@ByBrawo Senin de Allah'ına kurban kankam 😎
@sozsuZzaman Ee sen istedin kusura bakma 🤣
Aslan kankam😎
Çokta tın çokta fifi 😂
Gıcıklar 🙄
Sus gız yicen şamarı 😂
@ByBrawo Sağol kankam 😎
@sozsuZzaman Bunu bana yapmayacaktın 🔫😤
Ne yaptık abartma 😂
Çokta fifi diyosun ama 😂
Takmak bana göre değil 🤌😂
Hmm 😂😂
Anlamak ve katlanmak arasında çürüdüm resmen.
Fazla fedakarlık fazla vefasızlık getirir..
Hayır katlanmam
hayır katlanmam
Katlanırım.
Neye katlandigima gore degisir
Katlanamam.