İnsanlar neden nazik davranınca sizi ezmeye çalışır?

Çok dikkatimi çekiyor. Ben mütevazi, güler yüzlü, tatlı dilli oldukça insanlar beni kırmayı kendilerinde hak görüyor. Bir şey bulup eziklemeye çalışıyorlar. Ya da haksız yere üstüme geliyorlar.

Hatta daha ilginci haksızlığı kabul etmeme yetim olduğunu fark edince afallayip daha da üstelemeye başlıyorlar. "Ben bunu ezerdim nasıl ezemedim ya! Daha fazla yuklenmeliyim" şeklinde bir mod açılıyor.

Disardan bakarak statumu, ailemi, eşimi, yaşantımı her şeyimi kıskanıp sanki onlara iyi davrandığım için bir süre kendilerini tutuyorlar sonra "ŞAK" diye patlayıp durduk yere kalbimi kıracak laf ediyorlar.

Yani eşim insanlarla konuşma, sert dur, selam verme vs. diyor. Sorarlarsa kısa öz cevap ver diyor. Böyle biri olacak gibiyim zaten ama birden olamıyorum, olmalı mıyım bilemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

İnsanlar neden nazik davranınca sizi ezmeye çalışır?
Cevapla