40'lı yaşlarıma gelip yaşlanıp ölmekten korkuyorum sizde böyle misiniz?

sonuçta bir daha böyle bir dünyaya gelmeyeceğiz öbür dünyada açlık olmayacak susuzluk olmayacak çok sıkıcı olmaz mıydı
40'lı yaşlarıma gelip yaşlanıp ölmekten korkuyorum sizde böyle misiniz?
Cevapla