Eskiden olan karakterimden eser yok sizce bu kötü bir değişim mi, umursamazlık falan başladı?

Önceden tahammül sınırı daha üstte olan birisiydim yani herkesi affederdim ama herkesi, insanların hakkım da ne düşündüğünü aşırı umursardım. Birşeyler oldu kendim bile farketmeden değiştim birisini ilk hatasında özrüne falan bakmadan silip atıyorum, birisi müdahale mi etmeye başladı kibarlık falan yapmadan sana ne kendi hayatına bak gibi şeyler söylüyorum, yaptığım iş eleştirilince keyfim öyle istedi falan diyorum üstelik bunu tetikleyen bir şey olmadı sizce insanın karakteri neden değişir birden

Eskiden olan karakterimden eser yok sizce bu kötü bir değişim mi, umursamazlık falan başladı?
Cevapla