Erkeklere "ben seni kardeşim gibi görüyorum" deyince neden iletişimi kesiyorlar?

Nedir bu erkeklerin tribi erkek arkadaşım kanka dediğim kişiyle 1 senedir görüşüp konuşuyorduk son zamanlarda sevgililik evkilik gibi konulara değinmeye başlamıştı bende böyle olmaz ben seni kardeşim olarak görüyorum dedim. Ansızın benle iletişimi kesti 2 aydır ne yazdığı var ne arayıp sorduğu ortada hiç bir neden yokken neden erkekler böyle yapar daha öncede başıma 1 -2 defa böyle bir şey gelmişti

Erkeklere "ben seni kardeşim gibi görüyorum" deyince neden iletişimi kesiyorlar?
Cevapla