Eğer telefonu kapatırsan ve 1 hafta boyunca kimseyle iletişim kurmazsan, seni kim arıyor olurdu. Neden arardı?

Hadi bakalım düşünün…

Eğer telefonu kapatırsan ve 1 hafta boyunca kimseyle iletişim kurmazsan, seni kim arıyor olurdu. Neden arardı?
Eğer telefonu kapatırsan ve 1 hafta boyunca kimseyle iletişim kurmazsan, seni kim arıyor olurdu. Neden arardı?
Cevapla