Arkadaşlar benim bir erkek arkadaşim var ama sevgili olarak değil çok iyi anlaşıyoruz gülüyoruz ediyoruz zevklerimiz vs her şey çok benziyor. Şimdi Kırıkkale'de üniversite bitti yurt dışına gitmek istiyor vs vs bir işte calisiyor şu an. Yani gorusme anlamında da arada sırada hep ben mesaj atıyorum ayda bir arıyorum hani iletişim kopmasın aramızdaki enerji sönmesin arkadaşım vs diye ben arkadaşlık ilişkisine çok önem veren biriyim çünkü. Pazar günü aradım açmadı müsait değilim uygun zamanda ararım dedi 5 gün oldu dönmedi Whatsappa gece yarısı giriyir gün içerisinde çevrimiçi oluyor bir iki dakika dönemedi ben kırıldım açıkçası sevgilisi falan yok arkadaslar daha yeni bir kızdan ayrıldı öyle flortoz biri de değil. Yani ben kırıldım açıkçası beni adam yerine bile koymadı siz ne hissedersiniz ne yapardınız?
Telefonunuza günlerdir cevap verilmezse ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Benim umurumda bile olmazdı
Umurumda olmaz acikcasi
Bu işlerle meşgul değilim gerek duymuyorum zaten yapmam gereken bundan önemli işim var
Valla karsidaki yazmiyosa aramiyosa asla yazmican. Ben bunun farkinda ola ola bu aptalligi yaptim cok uzuldum. Yazmamak aramamak en guzeli
Seninle ilgilenmeyenle ilgilenmeyeceksin. Yazma/arama, yoksa daha çok kırılırsın
Asla işim olmaz engellerim zaten
Kafaya bile takmam.
Aramam bidaha dönene kadar
harikasın
Vazgeçerim
Ustel3mem