Hayatını bilmediğiniz insanları davranışlarından dolayı yargılar mısınız?

Ben yapmadım asla yapmam. Kimseye zararı dokunmayan kişilerin ne yaşam biçimini ne tercihlerini hicbir şeylerini yargılamadım. Yargılamak da akıl vermek de benim işim degil kendine zarar verirse uyarırım yol gösteririm yardımcı olurum ama yargılamak için yargılamam. Bu da bir tür ego tatminidir bence

...
...

Katılıyor musunuz?

Hayatını bilmediğiniz insanları davranışlarından dolayı yargılar mısınız?
Cevapla