Gururlu erkekler yalnızlığa mahkûm mudur?

Bir kızın peşinde en az 10 tane erkek koşuyor. Dm kutusu ağzına kadar abazaların mesajları ile ve arkadaşlık istekleri ile dolu. Hal böyle olunca bir kıza dmden yazasım veya takip isteği atasım gelmiyor zira kendimi diğer erkekler gibi hissediyorum bu sefer. Sizce hatalı mıyım?
Gururlu erkekler yalnızlığa mahkûm mudur?
Cevapla