Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bilmiyorum bunu insanlara sormak gerekiyor. ama genelde sessiz sakin kısa cevap olduğumu söylerler. konuşmayı pek sevmem. güvenmediğim bir insana da içimi açmam. anca samimiyet varsa konuşkan oluyorum.
Rahatlığımla.. Hep duyuyorum. Keşke sen kadar rahat olsak... rahatlik sadece yaşayış olarak değil işte de sosyal hayattada lafımı sakınmamam.. Kisileri umursamamam.. Mevkisi konumu vs.. En çok duyduğum budur net :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Gereğinden fazla dobra ve dogruyum sanırım onunla... 50 kişi bir kişiye yalan söylesin ben 51. Kişi çıkıp bağırarak doğruyu söylüyorum hsjshjs pek sevilmez bu