Yaptığınız yanlışlar çok mu? Veya bunları aklınıza getirir misiniz?

Şahsen benim çok, yanlış değilde rezillik gibi.. :)
Ama ergenken yapılan hatalar..
Yani bunları unutmak ve affetmek zor olabilir, siz bu durumda ne yapardınız? Birilerine tavsiye gerekiyor da :)
Yaptığınız yanlışlar çok mu? Veya bunları aklınıza getirir misiniz?
Cevapla