Mübarek insanım galiba sen böylesin , şöylesin diyorum eninde sonunda öyle çıkıyor
insan analizi itina ile yapılır
insan analizi itina ile yapılır
Elbette. Yanıldığım çok nadirdir.
Ha, karşı taraf bunu bilmez pek. Salağa yatıyorum çünkü.
Arkadaş/sevgili vs. Olarak hayatıma alacağım biri hakkında çok daha fazla düşünür, araştırır ve ona göre davranırım.
Ön yargilisin derler ama hepsi doğru çıkar
Aynen öyle.
Doğru çıkınca da bir anda benimle iyi olmaya çalışıyorlar.
Evet en son şüphelendiğim kesinlikle doğrudur çünkü hiç öyle bakmadı 2 senedir böyle bu ara aklımda nedense inşallah birini bulur da evlenir sonra kuzen ve arkadaşı olayında sonra arkadaşım ve eşi olayında kız kuzen olayında arkadaşı olayında evet
Evet genelde çıkıyor 6. Hislwrim yanıltmiyor
Çıkar üç vakte kadar 😂 sonra bana derler ki nerden bildin bende ben size demiştim derim 😂
Cevap
20Cevap
Evet hislerim güçlü olduğu için genellikle doğru çıkıyor. bir insan hakkında mesela tahminim oluyor sonra bakıyorum doğru çıkmış :D
insanlar hakkında çok bir şey düşünmüyorum artık ben :D hepsini aynı kazana atıyorum. Kurunun yanında yaş da yanarmış misali.
Hiç daha şansa bile bir dediğimin dahi tutmuşluğu yok. Bir insan bu kadar mı insan tanıyamaz yani o kadar tanıyamıyorum😅
Neredeyse herkes kendini insan sarrafı ilan etmiş âmınakoyim. Ulan biri sw çıkığ, ben ammaalağım, hiçbir bok bildiğim yok cahilim dese o kadar şaşıracağım ki lsdşfşclclgl ben öyleyim bu arada bazen bu böyledir diye önyargı yaptığım insan tam tersi çıkabiliyor. Ben neden “oldum-bildim” diye kendimi zeytinyağ yapıp üste çıkarmaya çalışayım ki? Baştan aşağı bir cahillik abidesiyim. Bildiğim şeyden de övündüğüm falan yok biliyorsam, öğrenmişsem ne mutlu bana. Ama yine de bildiğimi ifade etmem
Bazı durumlarda hayat kurtarır. Çünkü önyargılar boş yere oluşmazlar. Birtakım yaşanmışlıklara, geçmişe, tecrübelere dayanır. Bir kere de yanıltın, şaşırtın arkadaş, hayrete düşmek istiyorum.
Ben harikayım. İlk görüşte şıp diye anlarım.
hislerim ve gözlemlerim kuvvetli olduğu için doğru çıkar genelde
Gözlemler konuşur analiz ederim ama asla ona bunu söylemem ve belli etmem fakat kim olduğunu çok iyi biliyorumdur
Net olarak tespit edebiliyorum.
Yani içime doğuyor ya da Allah bir şekilde gösteriyor
Genel olarak içimden o insana yaklaşmak gelmiyorsa o insandan bir şeyler çıkar
Geneli evet ama bazen bunu biliyorken bile yapıldığını görmek canımı çok sıkıyor
Evet analiz yapmistim daha onceden cogu dogru cikti
Bir insan hakkında bir şey düşünmem pek konusursak zamanla fikirlerim ortaya çıkar.
İnsanız yanılıyoruz. Kime iyi desem 3 gün sonra bozuk çıkıyor :D
Hiç yanılmadım bugüne kadar yuzbinden fazla erkek ve bayanla tanıştım hiç yanılmadım
bencede benimde kısmen doğru ama çoğu zaman yanlış
6. hissim kuvvetlidir 😀Aslan olarak 🤣
Vay aslan mısın
Evet noldu 😏😀
Yükselen burcum o yüzden :D
Yukselince aslan oluyosun zaten 😛😀
Hahahaha ukala
Hahaa 😀normal burcun ne ki
Yay
Kardesim de yay 🤣
Bu arada analiz nerede 😀
Bilemedim şimdi 😄
Cozemedin mi beni 😀
Su an herhangi bir kötü bir şeyin yok ama kendi halindesin
Ermissin sen 😮😀
Muradıma mı dkfkd
Hahahaa olabilir 😅Ben erdigini bildim benim ermisligim bu kadar 😀
Vay be 😄
Sınırımı bilirim 😀
Ukalasin ukala :D
Üzdün 😭
hepsi yanlış çıkıyor zalımlar
Puh onlara
En iyi yaptığım şey insanlari okumak
Çıkıyor genelde
Genelde tahminlerim tutar.
Bazen yanılıyorum
Hep çıkıyor yanılma payım nerdeyse sıfır
Çoğunlukla evet
Evet genelde çıkıyor empatim yüksektir
Bu zamana kadar beni yanıltan olmadı.
Genellikle doğru çıkıyor
Belirli bir süre geçtikten sonra evet diyebilirim.
Kısmen doğru çıkar
hislerim güçlü evet
Doğru çıkıyor.
Genelde çıkar
bazen,
kesinlikle çıkıyor
Bu arada aynı ben
Aynen oylee
Benimde yapsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?