Nasıl daha konuşkan ve sohbeti keyifli biri olabilirim?

Çok sessizim, konuşma konusu açamıyorum başkası açtığında da konuşacak çok bir şeyim olmuyor. Erkek arkadaşım var ama çok önceden bana seninle ilerimiz olamaz eğlenemiyoruz, uzun konuşamıyoruz demişti. Haklı da..

Başkalarıyla da aynıyım hep geride sessizde kalan birisiyim. Eskiden böyle değildim belki sınav okul hayatı beni bu hale getirdi. Psikologa gidiyorum kurslara katılıyorum ama halen yenemedim.

Nasıl daha konuşkan ve sohbeti keyifli biri olabilirim?
Cevapla